Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har litt småpjask liggende av deler.. har også delebil om noe annet av små/større ting skulle være intr..

Ratt:

ue0om6g1pfwzubspezql.jpg

m3lmtj7s8htcz9ltidp1.jpg

s7txdkqfre7upzr0csf8.jpg

Bakseter. Litt slitt sittepue... Mørk grå

nxkej6yxsmnzzvvggpv3.jpg

asyydxcbsugdgd7s0zdl.jpg

Trenger vask/rens grunnet tiltrekking av fuktighet!! Lys grå. Har også komplett dørsider i lys gra delskinn. 4dørs

o2c2fea42u8k3z20wsvj.jpg

Nyrer

yxd39miczv6k9lbf3fam.jpg

Fremre del av midtkonsoll

xd3qw4jwa0rf09tjh0j6.jpg

Bagasjeromsmatte.. Pen og hel..

b6afsg3vgt11b8ytiwy8.jpg

Org ratt

z1qv2ytoq1iwgki8usqc.jpg

Skrevet
500 for rattet.

Men ledningen til fløyten mangler jo?

bud notert, men det er nok litt for lite.. men ledning? hva skal du med det? det er hornring/kontaktring på rattet som blir berørt av jordingspunkt på rattstamme som får hornet til å TUTE.. :wink:

Skrevet
500 for rattet.

Men ledningen til fløyten mangler jo?

bud notert, men det er nok litt for lite.. men ledning? hva skal du med det? det er hornring/kontaktring på rattet som blir berørt av jordingspunkt på rattstamme som får hornet til å TUTE.. :wink:

Åja, det visste jeg ikkje.... :D

Kor mykje du hadde tenkt deg for det da?

Skrevet

alt av deler kan sendes, bortsett fra setene.. de gis bort ved henting i kristiansund. Sender frem til lørdag/søndag, da jeg reiser vekk igjen..

Skrevet

Det er mulig at jeg trenger nyrene... Bestilte en stor pakke fra GS som nå har dukket opp i posten, som bla. inneholder (håper jeg) nyrer. :P

Skrevet
pris på bagasjerom teppet ? har du bakrutepakkning ? :P

neeh, vet ikke hva det kan være verd?? noen hundrelapper? har bakrutepakning ja om jeg tar ut bakruta på delebilen 8)

Skrevet
Det er mulig at jeg trenger nyrene... Bestilte en stor pakke fra GS som nå har dukket opp i posten, som bla. inneholder (håper jeg) nyrer. :P
det er i orden ja.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...