GiljeN Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 har et sett dyser fra en e36 m3 3.2 liter som jeg skulle hatt vekk.. minste bud er 500kr pluss frakt
NyborgRacing Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 er det disse med rosa topp? eller er dem mindre? hvilken str. er det på dem forresten?
GiljeN Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 hvilke støresele vet jeg ikke... og jeg kan ikke huske fargen på de:) men kan sjekke..det har seg slik at jeg kjøpte en turbobil engang og kjørte hjem men gamle eiern ville ha dysene som sto i, han tok lang tid me å sende ned de dysene her, så jeg kjøpte nye. og nå har de da kommet i postkassen men trenger de ikke
Mexos Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 fungerer bedre å avertere i kjøp å salg enn show & shine
NyborgRacing Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 hvilke støresele vet jeg ikke... og jeg kan ikke huske fargen på de:) men kan sjekke..det har seg slik at jeg kjøpte en turbobil engang og kjørte hjem men gamle eiern ville ha dysene som sto i, han tok lang tid me å sende ned de dysene her, så jeg kjøpte nye. og nå har de da kommet i postkassen men trenger de ikke Finn ut farge og str på dem så tar jeg dem hvis det er sånne jeg er på utkikk etter
GiljeN Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 oj sry..denne tråden kan slettes eller flyttes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå