M3 Yngve Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 SOLGT::::::::::::::Selger en 316 4 dørs E36, husker ikke moddellen helt. Er bur, større eksos annlegg, ellers orginal. Helt ny front rute. Har vært en runde på taket i vinter oppe oss Hebbe i Sigdal. Så en del bulker her og der. Rute i dør følger med løst. Selges med org felger, uten stoler (kan få med i tilegg i pris) og uten servo tannstanga (kan også følge med mot bytte, eller tilegg i pris) Ikke noen skyldige avgifter ol. Selges til første mann med 5000,- kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Denne frista! Ka må te for å få denne godkjent til bane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Kan jo kjøre med hva som helst på bane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 En som har sagt han skal komme å hente den, men selger til første med 5000,- kr. Kun servo tannstanga jeg skal ha selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Da kom jo seff ikke enda en useriøs fyr, som masa om å komme og kjøpe, den ene dagen. Står nå klart til levering med org stål felger og sommer hjul. Org sete er montert så det går ann å kjøre den. Listene rundt bilen er solgt. Kan vel mulig selge den i deler også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Kom med 4000,- kr så har du er fin vinter ol. Det er helt ny font rute på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 sikkert en fin viter bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 kapp ut buret og selg det til meg ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 kapp ut buret og selg det til meg ? ? Ja, kan vel det. Hva byr du ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg