heineoen Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Hei! Lurer på om noen kan hjelpe meg og fullføre dette koblingsskjemaet? Prøver og få tåke og kjørelys i samme LED på bagasjelokk lykta..
Glennski Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Hva mener du med kjørelyssignal og tåkelyssignal? Er det bryterene? Isåfall er skjemaet ditt feil allerede.
heineoen Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Hva mener du? Er jo bare signalet.. Kjørelyset er jo konsant, mens tåkelyset har jeg bryter på ja..
Glennski Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Hei! Lurer på om noen kan hjelpe meg og fullføre dette koblingsskjemaet? Prøver og få tåke og kjørelys i samme LED på bagasjelokk lykta.. + fra tåkelys/kjørelys skal på 87 på relèet - fra tåke/kjørelys skal sammen med minus fra batteriet inn på 86 på relèet - fra tåkelyssignal og kjørelyssignal skal på + på batteriet + fra tåkelyssignal og kjørelyssignal skal inn på 30 på relèet 85 på relèet skal på + på batteriet. Det tror jeg blir riktig
heineoen Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 "- fra tåkelyssignal og kjørelyssignal skal på + på batteriet" Tror ikke dette blir så bra
Glennski Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Du sa jo akkurat at tåkelyssignal og kjørelyssignal var bryterene jo.. Det er ikke - på bryterene hvis du tror det, det er 2 +'er Den ene er direkte fra batteri og den andre går til lyset. Du får tro hva du vil, men jeg jobber faktisk med dette daglig.
heineoen Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Da har du nok rett, jeg bare fikk det ikke helt til å stemme helt på det skjemaet.. Har laget ett skjema jeg tror er mere riktig for denne kretsen Kan noen hjelpe meg med dette? Note: * Skiltplate lyset skal bli brukt til strøm til kjørelyset * Tåkelyset skal ikke kobles gjennom motstanden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå