b0ssi Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Er det noen andre enn meg som plages med slakk i bærekulene foran på bilen ? Å synes det er idiotisk at man da må bytte hele brua ? Da jeg kjøpte bilen i februar 2007 byttet jeg begge bærebruene foran pga. slakk i kulene. 1 år senere å ca 14000 km var det blitt slakk i den ene igjen. Etter ennå 1 år å ca 15000 km til var det dags for å bytte den andre. Dette var i mars 2009. Nå er det slik at det er slakk i den jeg byttet først. Bærekulene burde holde mye lengre enn 14000km. Noen andre som har samme oppfatning som meg ang. dette ? Noen som vet om det går ann å få tak i en bærebru der man kan bytte bare kula ?
Bimmerlars Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Disse kulene har innebygd "fjæring". Er ikke denne fjæringa du kjenner og tror er slakk? Er to års garanti på slitedeler så du har nok fått kuler med feilproduksjon eller veldig lav kvalitet om det faktisk er slakk i de.
Bmwfanatic Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Da jeg tok eu kontroll på min så jeg att det var slakk, men det skulle være sånn ja.. hehe
b0ssi Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Skjønner hva du mener med den "demperen", men det er vel bare opp og ned. Skal nok ikke være der den slakken som er nå. Holder på 3 og 9 på hjulet og presser ut og inn. Kan nesten tas for å være slakk i endeleddet. 2 års garanti ja. Den som nå er slakk i har holdt i rett over 2 år nå. Typisk nok
Lars89 Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Sliter mer på understellet med store hjul og senking, men litt ekstremt i ditt tilfelle... Hvor handler du de? Ofte det er kvalitetsforskjell på originalt og uoriginalt...
b0ssi Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Ja, regner med jeg bare må leve med dette, ettersom jeg har mye senk å store hjul. Er ikke orginale deler. Disse er veldig dyre. Mulig dem holder litt lengre, ikke vet jeg. Ingen som har hørt om bærebruer der en kan bytte bare kula ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå