E30Frelst Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Sinnsyyyykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Flott. Lekkert det siste bildet. Tar du betalt for å ta en slik bildeserie eller tar du det som en rik lærdom? Hadde det vært interessant med en photoshoot av E61'en min? Jeg også er rimelig int. i å være med på en shoot! kjører fortsatt med sommerhjul og senk, kanskje vi kunne tatt en shoot sammen? to fluer i en smekk...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Takker for tilbakemeldingene. Chris_325iM: Kjempe hyggelig at du vil, men jeg må takke nei. Her er farge versjonen av det siste bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 alt i orden! E36 er vel ikke akkurat det mest interessante å ta bilder av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Ingenting galt med E36. Hadde alle stilt opp i sommer så hadde jeg fotografert 3 av de. Det går bare på min personlige smak i biler, hvilket "stuk" jeg liker osv osv. Bilen er helt grei, men ikke hva jeg ser etter i en e36 bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 det bildet over her likte jeg veldig godt! veldig fine farger! hvor er det tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Så det var her de lurte på skiltplatene ja Sykt lekre bilder, av en lekker bil om jeg får si det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Chris_325iM: fornebu. Lasse: Det er en helt grei bruksbil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 "svarte penger", hehe.. Fine bilder som vanlig, Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Rota litt rundt på harddisken og fant ett bilde jeg gjorde ferdig, men aldri la ut.. Hukommelse er noe dritt - glad jeg ikke har det. D300 + nikkor 16-85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Glad du la det ut nå Niiiiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Takker. Redigerte ett til av samme bilen, siden jeg allerede var og rotet i den mappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Forsett å rot i den mappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå