photowerkz Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Får håpe det blir flere biler denne sommeren. Mulig jeg tar meg litt turer rundt om kring. Gud veit hvorfor, men jeg har fått litt lyst til og se mer av norge enn dette hølet vi kaller østlandet. Hvis noen stiller med biler, sprit og lettlurte damer så kommer jeg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Vakre bilder! Du har å stille opp på bimmers treff i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Takker. Har tenkt meg på noen treff i sommer, så hvis jeg klarer å få med meg når de faktisk er så tar jeg nok turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Nydelige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Takk! Får håpe noen flere bmw'er stiller opp i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Var en kjapp tur innom bristolgarasjen i dag å tok bilde av drifting m5'en deres. Siden været er som det er, og bilen står senka på sommerdekk så måtte garasjen brukes for det den var verdt. 3 versjoner, bare fordi jeg kunne ikke bestemme meg.. D700 + Nikon 24-70 f2,8 @ 70mm f11 / ISO 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 D700 + Nikon 24-70 f2.8 @ 35mm f8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 å dæven for noen bilder! nydelig touring på slutten her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 me want pix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Takker. Ble ikke tatt så mange bilder, så mulig dette blir det siste for nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Jeg er klar når snøen går og fin været kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Jeg er klar når snøen går og fin været kommer jeg Det er bra. Må få tatt noen nye bilder av gliset. Er jo en klassiker av beste sort du kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Jeg stiller med bil på vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Jeg er klar når snøen går og fin været kommer jeg Det er bra. Må få tatt noen nye bilder av gliset. Er jo en klassiker av beste sort du kjører Takker for det.. Får bare håpe du liker endringene som har skjedd da Jeg tror hvertfall jeg kommer til å like dem veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå