Gå til innhold

photowerkz sine bilder

Anbefalte innlegg

• Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker. Er sånne litt sære bilder jeg liker: ingen rene farger, lite kontrast, kanskje litt støy og har lite med virkeligheten å gjøre. Gjerne litt "vintage" preg, som fra 70 tallet eller noe. Skulle jeg ta bilder kun for min egen del så hadde det blitt mer sånn, men vet at det er litt sært så får begrense meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur innom valle hovin i dag. Var der litt tidlig, så alle hadde vel ikke kommet enda av de som skulle dit. Var der bare 1 time, og tok ikke så mange bilder - men noen få ble det. Skal legge de ut her etter hvert som jeg blir ferdig med de..

D700 + SIGMA 12-24mm @ F5.6 / 12mm - ISO 500

bmwccn01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldinger. Og bare å bla opp noen kroner det winchester så ordner jeg det ;)

Gikk litt i min egen verden, og var på vei til å passere denne bilen da eieren ropte på meg for å rettmessig dele sin geni-strek av ett prøveskilt med meg & få det fotografert. Hei til hvem nå du er :)

D700 + NIKKOR 24-70 F2.8 @ F4 / 58mm - ISO 400

bmwccn02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk litt i min egen verden, og var på vei til å passere denne bilen da eieren ropte på meg for å rettmessig dele sin geni-strek av ett prøveskilt med meg & få det fotografert. Hei til hvem nå du er :)

bmwccn02.jpg

Den er min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur innom valle hovin i dag. Var der litt tidlig, så alle hadde vel ikke kommet enda av de som skulle dit. Var der bare 1 time, og tok ikke så mange bilder - men noen få ble det. Skal legge de ut her etter hvert som jeg blir ferdig med de..

D700 + SIGMA 12-24mm @ F5.6 / 12mm - ISO 500

bmwccn01.jpg

Jøss, bilde av den ene av mine biler jo.

Tusen takk. Det ble flott.

Får se etterhvert om linsen din fanget opp den andre...Imolarød M roadster.

Venter spent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STRATOS: Jeg og 1-serien har ett hat-forhold, etter at jeg måtte drive og hva som føltes som å "kle av meg bilen" når jeg fotograferte en annen 1-serie en gang så jeg var desverre ikke borte der hvor 1-seriene stod parkert (ja, jeg vet det sier mer om feite ræva mi enn 1-serien :))

Z1: Skjønner at du ikke vil bytte skilt :)

SUPER7: Var og tittet på den (var den som stod parkert helt inntil tribunen?) men fant ingen vinkel jeg likte så tusla videre. Men 1 av 2 er bedre enn ingenting? :)

En skikkelig hallik kjelke, ment kun positivt :) Fet sjuer!

D700 + NIKKOR 24-70 f2.8 @ F4 / 24mm - ISO 400

bmwccn03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...