Smurfen Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 wow, tøft! du er awesome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Hvordan tar min seg ut på slike bilder da tro? du har sikkert ingen bilder av den "warsteinern"?? mvh Even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 ser sånn ut ja Edit: der forsvant innlegget over som jeg svarte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Knipset du noen av den hvite e39'n da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Sykt fete bilder! Tok du noen av min hvite E92..? Hadde satt pris på kopi isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 NAITSIRK: Ja, men ingenting jeg tror jeg kommer til å legge ut desverre. Ikke bilen sin feil, bare jeg som ikke fikk tatt noe ordentlig bilde. BMWBØLLA: Jeg har fra før fotografert en hvit coupe, så jeg tok noen få bilder bare i farta forbi den. Tanken ble bare at "dette har jeg fotografert før" så var ikke så gira på den, beklager. Ikke bilen sin feil, jeg syns den er dødslekker. WARSTEINER: Må ikke være sååå negativ da, er ingen grunn til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 sykt, Marius. Fy flate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Oi se der ja!! Tøft Takker og bukker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Helt rått dette her! Enkelte bilder er så nydelige at man får lyst til å.. veit ikke hva. Helt enormt. Marius Aasheim er helt klart mitt forbilde som fotograf, og en dag skal jeg ta slike bilder selv. Må bare skaffe meg økonomi til et brukbart kamera med ei god linse først. MARIUS: Sorry off-topic, men har du noe tips til rimelig (skal kjøpe brukt pga økonomi) digitalt speilrefleks som er brukbart som "nybegynner"-kamera? Tenker på et Canon EOS 350D, da jeg har erfaring med dette fra tidligere, men ligger fortsatt litt høyt i pris selv på bruksmarkedet så vidt jeg vet. På forhånd takk for svar! Har erfaringer både med fotografi og Photoshop, har selv jobbet som landskaps-fotograf en periode. Svar meg gjerne på pm, for å unngå å ta opp plass i bilde-tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Takker for tilbakemeldingene, hyggelig lesning Custom: Hvis 350D er for dyrt, så kan jeg ikke annet enn å anbefale deg og spare mer før du kjøper noe. Burde ikke betale mer enn 1500kr for 350D, og 2000kr for ett 400D. 400D er absolutt verdt de ekstra kronene, og ville vært mitt valg (har hatt begge kameraene). En 50mm f1.8 til 900kr tar like bra bilder som linser til +10.000kr, så kan du jobbe deg rundt begrensningene til objektivet så har du muliget til å ta veldig bra bilder for rundt 3000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 bilde av min sølv e30m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 bilde av min sølv e30m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 En E28 som så veldig pen & vedlikeholdt ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå