photowerkz Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Pickup'en til en kompis av meg.. Skulle egentlig fotografert en Z3 coupe i dag, men det ble litt kluss i komunikasjonen så det utgikk. Skal ut i morgen og fotografere en E30, så da blir det vel noen bmw bilder her snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 nice bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Takker! Var ute i dag og fotograferte en BMW sikkert noen her inne kjenner igjen. Resultatene av dagen kommer etter hvert som jeg får det ferdig. Ting tar tid osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Tore sin det der jo (aka Torek) Igjen, helt råe bilder du tar! Du kan snart få knipse noen av min også, men helga som kommer er det BMWCCN treff på Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Genialt Marius! Takk så mye! Jeg føyer meg inn i skryterekka! Fornøyd! Gleder meg til å se flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 ANDERS87: Takker! Det er i og for seg ikke noe stress for akkurat nå så vet jeg ikke om ett eneste sted jeg kan ta bildene uansett - så må ut og leite TOREK: Bra det faller i smak, ellers hadde det vært bortkastet Skal se om jeg rekker ett bilde til i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 ANDERS87: Takker! Det er i og for seg ikke noe stress for akkurat nå så vet jeg ikke om ett eneste sted jeg kan ta bildene uansett - så må ut og leite Hehe, men det er bra Er ikke bare bare og finne nye steder og knipse bilder på hele tiden tiden regner jeg med, så happy hunting Du får sende meg en PM da du har ting klart Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 når du tar skile bilder, er det mye dybdeskarphet du prioriterer slik at du får mest mulig skarp bakgrunn også? var et fint bilde av e30en... det var ikke overredigert ^^ heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 ANDERS87: Skal gi lyd fra meg når jeg har funnet noe egnet sted. MYSIL: Ja, liker å ha med bakgrunnen også. Derfor er det en ekstra utfordring for meg, for jeg trenger noen alrighte steder å ta bildene. Kunne vært lat som noen andre fotografer og hatt null dybdeskarphet og like så godt fotografert bilene rett utenfor hvor folk bor. Men syns det blir litt kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe jeg liker måten du tar bildene på, med å få med bakgrunn og slikt... gjør seg mye når man skal redigere såpass mye som du gjør... ja, dybdeskarhet gjør sitt med et bilde, men noen bilder er fine med liten DS hva slags f-tall pleier du å bruke? 16, eller mer kanksje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Alle objektiver har sine perfekte f-stop, så det avhenger helt av hvilket objektiv jeg bruker. Ved f16 så vil de aller fleste lide av difraksjon så det er ikke noe å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Du tar utrolig fine bilder, liten tvil om det! Men jeg synes du redigerer de aaalt for mye. Det ser jo ikke naturlig ut lenger? Likte det siste bilde her best, nettopp fordi det ikke ser like animert ut som de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Du tar utrolig fine bilder, liten tvil om det!Men jeg synes du redigerer de aaalt for mye. Det ser jo ikke naturlig ut lenger? Likte det siste bilde her best, nettopp fordi det ikke ser like animert ut som de andre. Takker. At det ikke ser naturlig ut er nok fordi det er det jeg i de aller fleste tilfeller sikter etter. Skal være litt "kunst", ikke "dokumentasjon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Åkei, skjønner. Fine bilder er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå