Gå til innhold

photowerkz sine bilder


Anbefalte innlegg

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ANDERS87: Takker! Det er i og for seg ikke noe stress for akkurat nå så vet jeg ikke om ett eneste sted jeg kan ta bildene uansett - så må ut og leite :wink:

TOREK: Bra det faller i smak, ellers hadde det vært bortkastet :D Skal se om jeg rekker ett bilde til i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANDERS87: Takker! Det er i og for seg ikke noe stress for akkurat nå så vet jeg ikke om ett eneste sted jeg kan ta bildene uansett - så må ut og leite :wink:

Hehe, men det er bra :D

Er ikke bare bare og finne nye steder og knipse bilder på hele tiden tiden regner jeg med, så happy hunting :)

Du får sende meg en PM da du har ting klart :)

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANDERS87: Skal gi lyd fra meg når jeg har funnet noe egnet sted.

MYSIL: Ja, liker å ha med bakgrunnen også. Derfor er det en ekstra utfordring for meg, for jeg trenger noen alrighte steder å ta bildene. Kunne vært lat som noen andre fotografer og hatt null dybdeskarphet og like så godt fotografert bilene rett utenfor hvor folk bor. Men syns det blir litt kjedelig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :-)

jeg liker måten du tar bildene på, med å få med bakgrunn og slikt... gjør seg mye når man skal redigere såpass mye som du gjør...

ja, dybdeskarhet gjør sitt med et bilde, men noen bilder er fine med liten DS ;-)

hva slags f-tall pleier du å bruke? 16, eller mer kanksje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar utrolig fine bilder, liten tvil om det!

Men jeg synes du redigerer de aaalt for mye.

Det ser jo ikke naturlig ut lenger?

Likte det siste bilde her best, nettopp fordi det ikke ser like animert ut som de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar utrolig fine bilder, liten tvil om det!

Men jeg synes du redigerer de aaalt for mye.

Det ser jo ikke naturlig ut lenger?

Likte det siste bilde her best, nettopp fordi det ikke ser like animert ut som de andre.

Takker. At det ikke ser naturlig ut er nok fordi det er det jeg i de aller fleste tilfeller sikter etter. Skal være litt "kunst", ikke "dokumentasjon" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...