photowerkz Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var litt rik, og dette er én av de gangene. Denne tråden skuffer aldri, Marius! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Sku bare ønske jeg var like god å ta bilder og i Photoshop Mye fint å hvile øyene her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Torek: Det er blodkjipt å stå se på alt dette i noen timer, og så sette seg inn i en yaris varebil med skrikende utløserlager og litt metall mot metall lyd i svinger, og 74 haldaue japanske esler hvor av minst 20 har dæva for lenge siden. E46 320ci: Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Og jeg avslutter der jeg startet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 Ett til da... Men da er det siste (for en stund...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Fantastiske bilder av noen fantastiske biler Det var også meningen at 2stk Ferrari 599XX ( Har kjørt Nordsløyfa på 6.58 )skulle dukke opp, men pga støykravene ble det ikke noe av Fikk beskjed om å søke miljødepartementet om disp, men vet jo hvor lang tid slikt tar, altså bare å glemme... Så bilene har gått runde på runde på Mantorp i Sverige isteden denne helgen. Ikke noe problem med lyd der nei.... Typisk Norsk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Nei, det blir mer og mer landet for det spesielt interesserte det her Synd de ikke dukket opp, utrolig fete biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Utrolig fete bilder =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 hvor fort kjørte den cup-porscha rundt banen, veit du noe om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 hvor fort kjørte den cup-porscha rundt banen, veit du noe om det? Han kjørte ikke fort da han hadde lånt bil, men med sin egen 997 Cup S kjører han på 58sek på slicks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 På'n igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Det var noe som mangla her inne å nå kom jeg på det, det var alle de fine bildene dine så vi har noe godt å hvile øynene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Jøss...du var på skogen idag? Jeg var der ganske lenge, men så deg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå