photowerkz Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Det siste der var veldig bra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Takker Gikk bra og den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Vet ikke hvorfor, men jeg synes du klarer å få stillbilder til å se veldig "levende" ut. Tøffe greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 hva slags motor og driv i den 242'n der? synd eieren aldri fikk stance-smaksløker.. ellers så kunne det blitt alle tiders.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 TOREK: Takker. Hvordan er det med audi'n vi aldri fikk ordna bilder av? JUST-TURBODIESEL: Har ikke snøring. Blåste i en ventil men noe mer info enn det har jeg ikke desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 2 av samme bilen, rett og slett fordi jeg var så missfornøyd med det første bilde at jeg fant meg ett til av samme bilen å jobbe med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Det er jo Hagenisse sin... nå bli han fornøyd... jeg linker det i hans tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Jauda. Han så det over på NSK forumet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 TOREK: Takker. Hvordan er det med audi'n vi aldri fikk ordna bilder av? Den ble solgt med en gang etter jeg mista lappen. Litt for dyr bil å ha stående ettersom markedsverdien bare hadde sunket selv om den ikke hadde blitt brukt. Tror jeg skal mase på deg igjen til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Skjønner, skjønner. Bare å si i fra så ordner vi noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 oisann han der er selvsikker i hvertfall ellers så syns jeg bildene er helt råe, inspirerer til litt fotopraksis og skikkelig speirefleks dette ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå