wicky124 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Vil du bli min venn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 hehehe, du kan få bli vennen min når prosjektet mitt er ferdig Hinter til E30 med fabrikksny v8 og morsomme detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 hehe Får se neste år hva som skjer. Nå er det straks 8mnd med hore vær & pause fra fotografering. Jævla vinter helvete... D700 + 16-35 VR F4 @ 22mm / F4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Du var ikke på rudskogen når 100 minutters løpet var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Nei. 100 minutters løpet, hva er det for noe opplegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 vet ikke helt. Faren min var å kjørte med en e90 325 på rudskogen på mandag tror jeg det var. Rett etter han hadde kjørt hadde de et 100 minutters løp med 7-8 325'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Go'bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Er det den lamboen som går i oslo? Har sett den stå utafor sagakino å showe mens jeg har vært på byen. Syk lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Stemmer. Utrolig feit bil, som bare er enda feitere i virkeligheten. Oppmerksomheten den trekker er helt vill. Gjør det vanskelig å ta bilder av den, for uansett klokkeslett, dag eller sted så kommer folk gående og kjørende for å stå i veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Lamboen var ikke akkurat vakker, da ... usj. Men sikkert fin lyd og bra drag i den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Dette var en lite til dårlig planlagt fotoshoot, med 3 jenter + 1 bil, som ble tatt helt på slutten av dagen i det sola forsvant, med feil linser og bare stress... Forhåpentligvis så blir det noe med kun jentene hver for seg, litt bedre planlagt, med riktig utstyr senere en gang. Har lovt jentene at de skal få si sin mening om bildene før de kommer noe sted, og kun 1 av de har gitt meg en tilbakemelding så langt - men forhåpentligvis så stinker ikke bildene så mye at de nekter Diablo'n er i og for seg meningsløs å ha med på dette bilde, for jeg tror ingen er interessert i akkurat den her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 heller bilen enn dama... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå