Sandersen Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 fikk litt sånn gta vice city følese over det feber bildet ditt meget tøft! miami stil, og siste bildet var nydelig det og, ikke dumt med fast 50! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Ble sittende med samme følelse selv 50'n er grei, men litt trang. Skal ha en 35mm f1.4 når den kommer ut. Prøvde det på canon 5D MKII, og det var nesten perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 helt rå bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Takker D700 + 16-35 F4 VR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Karbon og alcantara. "Helt greit" interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Ble sittende med samme følelse selv 50'n er grei, men litt trang. Skal ha en 35mm f1.4 når den kommer ut. Prøvde det på canon 5D MKII, og det var nesten perfekt. jevlig rått bilde der mister! bare og sette i gang produksjonen av spillet, hadde slått ann får løst til og kjøpe meg speilrefleks igjen når hører slikt, når kommer det ut da? da forlanger vi bilder her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Skikkelig råe bilder du laster opp her . Hvordan er fordelingen din av når du tar bilde og hva du redigerer? Hvordan legger du på navnet ditt over bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Takker, begge to. Hvordan er fordelingen din av når du tar bilde og hva du redigerer? Nå datt jeg litt ut... Hva mener du? Hvordan legger du på navnet ditt over bildene? Photoshop. Lager ett layer med navn oppå bilde, voila. Ett fra barnas dag på rudskogen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Takker, begge to.Hvordan er fordelingen din av når du tar bilde og hva du redigerer? Nå datt jeg litt ut... Hva mener du? Hvordan legger du på navnet ditt over bildene? Photoshop. Lager ett layer med navn oppå bilde, voila. Jeg tenkte på hva du gjorde av innstillinger i det du tar bilde sett iforhold til hva du kan kompansere i photo program. Layer, ok takk for svar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Av instillinger så er det ikke mer enn å velge riktig modus (blender prioritet utenfor banen, lukker prioritet på banen). Skyter alt som 14 bit ukomprimerte NEF (raw) filer, så ut av kamera så er alt ganske nøytralt og kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Tusen takk for du deler dine bilder og kunnskaper med oss her inne photowerkz . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Ikke noe problem. Jeg kan diskutere utstyr og teknikker ved selve fotograferingen, men akkurat hva som skjer av etterbehandling er ikke samtale emne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 D700 + 70-300VR + litt farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Ett til fra barnas dag... Tror jeg skal bruke så her lang tid på all redigeringen neste år, så trenger jeg bare en sommer til med banetreff og jeg får noe å drive med i 5år fremover. Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Likte det utsnittet her. Det fulle bilde er av hele bilen, men av en eller annen grunn likte jeg det sånn her - så da blir det sånn Fra barnas dag på 'skogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå