Gå til innhold

photowerkz sine bilder


Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke at jeg tror det er så alt for mange som følger med der, men hvis det er noen og de begynner å lure etter hvert: jeg fornyer ikke mariusaasheim.com, så siden vil snart forsvinne. Etter hvert forsvinner mariusaasheim.net også. En del biler her er linket der i fra, så mye vil forsvinne fra tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mer eller mindre. Skal beholde det dyre utstyret til vedledighetstreffet til Jarmund er over, og så blir det solgt. Beholder ett billig kamera og ei linse eller to, så kan fortsatt ta bilder hvis jeg må. Blir bare litt mer begrensa hva jeg kan ta bilder av og hvordan bildene blir seende ut (bruke plastikk linse til 1000kr i stedet for linse til 10.000kr osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JARMUND: Jeg tok dette bilde med ett kamera du får til 500kr brukt om dagen: http://mariusaasheim.com/files/lambo03.jpg

Jeg beholder ett kamera som er bedre enn det der, så vi ordner nok bilder uansett :D

WICKY124: Det er ikke mangel på noe å fotografere som er problemet, tvert i mot. Det er bare at det er ikke noe gøy lengre og føles mest som en jobb. Så..det frister ikke akkurat så mye nei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...