Julian Sommer Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Perfekte bilder som alltid, Aasheim. Ser ut som det blir wisefab på E30'n til jarmund? Med tanke på den ekstra brede breddinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Ikke at jeg tror det er så alt for mange som følger med der, men hvis det er noen og de begynner å lure etter hvert: jeg fornyer ikke mariusaasheim.com, så siden vil snart forsvinne. Etter hvert forsvinner mariusaasheim.net også. En del biler her er linket der i fra, så mye vil forsvinne fra tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Er absolutt ikke noe wisefab på min bil, her det Custom PEE BEE motorsport forstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Sluttet helt med fotografering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Ja, mer eller mindre. Skal beholde det dyre utstyret til vedledighetstreffet til Jarmund er over, og så blir det solgt. Beholder ett billig kamera og ei linse eller to, så kan fortsatt ta bilder hvis jeg må. Blir bare litt mer begrensa hva jeg kan ta bilder av og hvordan bildene blir seende ut (bruke plastikk linse til 1000kr i stedet for linse til 10.000kr osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Kompis, hvem skal levere de beste bildene da? Dette skal vi bli to om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Lyst til å ta en avslutningsshoot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 JARMUND: Jeg tok dette bilde med ett kamera du får til 500kr brukt om dagen: http://mariusaasheim.com/files/lambo03.jpg Jeg beholder ett kamera som er bedre enn det der, så vi ordner nok bilder uansett WICKY124: Det er ikke mangel på noe å fotografere som er problemet, tvert i mot. Det er bare at det er ikke noe gøy lengre og føles mest som en jobb. Så..det frister ikke akkurat så mye nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Kan jeg friste med en god kebab? trist at du legger opp...perfekte bilder fra deg...skulle ønske du tok noen bilder av min før du la opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 En kjapp test av billige scheisse kamera med plastlinsa (nikon d5100 med 18-55 kit linsa) jeg kommer til å beholde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Og så var den til salgs... :-/ http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37620288 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå