photowerkz Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Kom på at det var år og dag siden jeg hadde tatt noen foto's på natta, så dro ut med audi'n en tur. Syns det er litt gøy og ha bilder av de forskjellige bilene jeg har hatt på like steder, så jeg dro ut med tanke på og "gjenskape" dette bilde jeg tok for noen år siden (med ett kompakt kamera): Og tok dette av a4'en: Og for de som har helt hengt seg opp i HDR og tror at alt er HDR Det er ikke noe HDR i dette bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Litt bedre versjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Syykt rått bilde... Du er dyktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Thank you Følte meg rimelig genial når jeg tok dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 fytti du er flink as! kanke skryte nokk over de bildene dinne.. elsker det landskapsbilde ! hvor holder du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 landsskapsbildet var sinnsykt!!! as taken from hell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Takker, begge to. Holder til like utenfor oslo, nærmere bestemt lillestrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34freaken Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 JEG ER IMPREGNERT! Utrolig flotte bilder du tar. Kan jeg få lov til å bruke som desktop? (Høflig og spør om lov) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Er du impregnert faktisk (Impregnert = Vannbestandig ) Imponert tenker du vel på.. Som alltid.. Du er best Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Btw: Bestilt tåkelykter nå, så nå er det ikke lenge til jeg og vetu03 (oransj E36 coupe) tar kontakt.. Er det bedre for deg at vi tar turen sammen, så kan du kanskje få tatt to fluer i en smekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 E34freaken: Takker. Bare og bruke Breitbau: Takker. For meg er det knakende likegyldig hvordan dere gjør det Tenkte det ville være hyggeligere for dere og ta turen sammen - da det jo faktisk er ett godt stykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Liten status update.. Kommer til og fotografere breitbau og vertu sine e36, men etter det så vet jeg ikke om jeg gidder så veldig mye mer. Har fått litt nok av alle som vil så gjerne, men aldri får ut finger'n Satte meg ned med noen red bull & vikingfjord (mmm-mmmh!) i går kveld og lekte med litt med ett "gammelt" bilde i stedet for. Det er bilen til "BMW E93, nå E63:-)", men både selve bilde og bilen har blitt redigert litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Liten status update..Kommer til og fotografere breitbau og vertu sine e36, men etter det så vet jeg ikke om jeg gidder så veldig mye mer. Har fått litt nok av alle som vil så gjerne, men aldri får ut finger'n Satte meg ned med noen red bull & vikingfjord (mmm-mmmh!) i går kveld og lekte med litt med ett "gammelt" bilde i stedet for. Det er bilen til "BMW E93, nå E63:-)", men både selve bilde og bilen har blitt redigert litt Veldig (!) bra bilder! Er det Kolsåstoppen vi ser i bakgrunnen? Når bilen min blir mer å se på, så tar jeg gjerne kontakt med deg om noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 utrolig fine bilder jeg er nesten nødt til å spørre deg om bildetaking en gang i framtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå