bmwkizn Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Sinnsykt råe bilder mann Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Ute av senga 05:45 i dag for og fotografere far sin audi s3 og hans gamle audi a4 1.8tq (som jeg nå eier). Og hvis dere tror det er jeg som har montert bodykit, senket ++ audi a4'en så tar dere feil Hyggelig og ha en far som ikke bærer preg av og ha passert 50år Flere bilder kommer når de er ferdig redigert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 si ifra hvis du er på sørlandsferie ei gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 meeeer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Sinnsykt pene bilder og biler... Utrolig rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 si ifra hvis du er på sørlandsferie ei gang +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Takker. Alltid gøy med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Det her har tatt tid, og det ble litt styr da photoshop bestemte seg for at pc'n min rett og slett ikke var duganes til alt jeg ville gjøre med dette bilde (SÅ glad jeg har bestilt ny pc!!) men med litt fikling så ble det ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Damn.. Jeg har lyst på S3 som bruksbil! Herlige bilder..igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 fyyfan og rått!! synd skrifta i bakruta dro ned sykt bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Hei ! Først og fremst vil jeg si at jeg er meget imponert av bildene dine ! En hel del av de kunne jo vert fra bedriftene selv Har skaffet meg en en 325DA Coupè M-Sport 2008 modell og er interressert i en photoshoot av den, både innvendig og utvendig. Lurer på pris og hvor mange bilder som blir tatt etc ? Bor i Telemark nær Kongsberg så er ikke lange kjippen opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Sperre: holdt på og svare deg, helt til jeg forstod det var du som hadde sendt meg mail også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Var oppe 06:45 i dag (gjeeeesp...) for og fotografere en audi a8. Samme eier som 6-serien tidligere i tråden. Har ikke tid til og redigere noe annet enn en liten teaser i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå