Torek Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Hehe.. Nå blir jeg ikke skuffa hvis du sier nei, men kunne du ha tenkt deg å fotografere bruksbilen min også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Hehe.. Nå blir jeg ikke skuffa hvis du sier nei, men kunne du ha tenkt deg å fotografere bruksbilen min også? Send meg pm eller mail med noe info og bilde® hvis du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Thank you Følte meg rimelig genial når jeg tok dette: Men kansje litt mindre genial når man kan se kamera og stativ i gjennskinnet av bilen... Men nå skal det også nevnes att det var det eneste jeg klarte å sette fingeren på Feete bilder du tar. Pøs på med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Jeg digger dette bildet altså! Har det som bakgrunnsbilde både på jobb-pc`n og hjemme-pc`n:-) Er meget fornøyd med bildene som du har tatt av Audien vår Marius!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Thank you Følte meg rimelig genial når jeg tok dette: Men kansje litt mindre genial når man kan se kamera og stativ i gjennskinnet av bilen... Men nå skal det også nevnes att det var det eneste jeg klarte å sette fingeren på Feete bilder du tar. Pøs på med flere bilder! hadde det blitt brukt polariseringsfilter,kunne det ha vært borte får bort det meste av slike skygger med det speilbilder av folk på bilder av bil,ødelegger en god del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Jeg digger dette bildet altså! Har det som bakgrunnsbilde både på jobb-pc`n og hjemme-pc`n:-) Er meget fornøyd med bildene som du har tatt av Audien vår Marius!!!! Bra, da var det ikke en bortkastet tur uansett om det ikke blir noen flere bilder (som det blir ) Du får sende meg en mail eller noe hvis du vil ha i en annen oppløsning, uten ramme rundt, full størrelse for utskrifter eller hva du måtte ønske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 hadde det blitt brukt polariseringsfilter,kunne det ha vært borte får bort det meste av slike skygger med det speilbilder av folk på bilder av bil,ødelegger en god del Det verste er at jeg har det dyreste polariseringsfilteret HOYA lager liggende, men har ikke fåt fingeren ut og testet det. Nye ting er farlig osv osv Skulle egentlig bruke det når jeg fotograferte a8'en nå sist, men da klarte jeg rett og slett å glemme det hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 hadde det blitt brukt polariseringsfilter,kunne det ha vært borte får bort det meste av slike skygger med det speilbilder av folk på bilder av bil,ødelegger en god del Det verste er at jeg har det dyreste polariseringsfilteret HOYA lager liggende, men har ikke fåt fingeren ut og testet det. Nye ting er farlig osv osv Skulle egentlig bruke det når jeg fotograferte a8'en nå sist, men da klarte jeg rett og slett å glemme det hjemme okei,hehe.. anbefaler å bruke det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Jeg digger dette bildet altså! Har det som bakgrunnsbilde både på jobb-pc`n og hjemme-pc`n:-) Er meget fornøyd med bildene som du har tatt av Audien vår Marius!!!! Bra, da var det ikke en bortkastet tur uansett om det ikke blir noen flere bilder (som det blir ) Du får sende meg en mail eller noe hvis du vil ha i en annen oppløsning, uten ramme rundt, full størrelse for utskrifter eller hva du måtte ønske Jeg er veldig fornøyd med slik bildene er nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Jeg er veldig fornøyd med slik bildene er nå jeg Flottings, men da vet du at det bare er og si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Nydelig bilde Marius! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 ARGH! Du er for flink til og redigere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Takker! Strøøøøøøøkent bilde Marius... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Takker Tror jeg skal få til ett til ut i fra de vi tok den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå