Torek Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Dæven.. Den nederste bildet..fuuuuck! 10/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Takker Tror jeg skal få til ett til ut i fra de vi tok den dagen. Kjempeflott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Kan ikke si meg noe annet enn fornøyd med dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bas Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Det er noen sinnsykt råe bilder ! Digger hvordan du får været og omgivelsene til å se så "dramatisk" ut til tider. Får litt sånn drømmefeeling når man ser på noen av bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Rått det bildet av Audien! Men S8 i grillen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 all respekt til deg og dine kunnskaper, men er det mulig å få sett neon bilder som ikke er så mye redigert? folk har sin stil, men dine bilder er som regel overredigert i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 BAS: Takker DR_S: Nice kjerre ja EHRNST: Nei. Det er som du sier stilen min, så hvis du ikke liker den så får du rett og slett la være og se på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Rått det bildet av Audien! Men S8 i grillen? =) S8 grillen sto på da jeg kjøpte bilen. Har ikke funnet ut hvordan jeg skal fjerne det uten at det blir et stort tomrom igjen etter det. Men jeg jobber med saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Bruker du noe ekstra lys setting når du tar bildene eller er det burntool ol. som mørker ned bakgrunn? Noen tips kan vi gjerne ta imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje-Berg Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Det er bilder klippet i sammen... tryll tryll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Bruker du noe ekstra lys setting når du tar bildene eller er det burntool ol. som mørker ned bakgrunn? Noen tips kan vi gjerne ta imot Bruker kun kamera & stativ, ikke noe mer. Angående teknikker så er det ikke noe jeg diskuterer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Stod opp 04:30 i dag (eller, jeg hadde enda ikke lagt med for og være 100% ærlig ) og dro ut for å fotografere litt diverse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Ble spurt av far om jeg kunne ta noen bilder for en han kjenner som ville ha bilder av en bmw 1 serie med noen felger de selger. Så stilte opp helt uforberedt med bare noen kjedelige grå lagerbygg og fotografere rundt. Var en utfordring, men det ble greit nok til og være helt uplanlagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 stilreint og pent det siste der! togbildet var jo bare hærlig!, som tatt ut av en film!! kunne glatt vært coveret på en film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Takker, takker Var ute i går å fotograferte en impreza i det værste tenkelige været mulig (regn og helt grått, blæææh!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå