Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

DEN BLE STJÅLET IDAG RUNDT KL 10.40 I OSLO ØSTREAKERVEI

DET SITTER BBS CH FELGER PÅ BILEN OG FARGEN ER VEL LETT Å KJENNE IGJEN

RING 93244130 ELLER 112 HVIS DER SER DEN!!

PÅ FORHÅND TAKK!!!!!

23032009449.jpg

15032009423.jpg

23032009431.jpg

23032009432.jpg

23032009438.jpg

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

fy faen så trist...ikke rart det er krig i verden!!!

tror ikke denne kommer på veien i det hele tatt før en evt omlakkering og vips så er den ut av landet....tragisk

Skrevet

Trist at det skal være slik!

Er vel dessverre trolig proffe Øst-Europeere siden de har klart å omgå startsperre (eller få tak i nøkkel) og stikke av gårde med hele bilen..

Skrevet

shiit, satser på det er noen med lite ihodet som tørr å kjøre rundt i denne. eller selger den videre med en gang til en som ikke vet den er stjelt. går den i deler ser du nok aldri noe igjen av den :(

Skrevet

hei

nøkkelen stod i bilen, var og parkert rett utafor huset for å bære ting inn da jeg kom inn la jeg tingene ned, så hørte jeg at den kjørte, løpte ut, rakk og så bilen stakk av gårde.

har ringt og kontaktet politiet, så jeg sitter og venter.

Skrevet

Kondolerer, dette var trist å høre...

Men ettersom bilen ble stjålet av en tilfeldig forbipasserende idiot, er det fortsatt håp for å se bilen igjen, hadde det vært proffer ville du garantert aldri sett mer til bilen. Håper du finner bilen i god behold..

Skrevet

men da er det jo tydeligvis ikke noe planlagt , og sikkert noen småunger\narkis som trengte skyss. satser på den dukker opp i løpet av dagen like hel da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...