j_b Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Vi har hatt GOD lesing hittil i tråden har vi ikke? Det kan du trygt si! Artig og delta, og flott at bilen er tilbake! Gratulerer enda en gang Johnny Takk for den mann! du har en stooor del av æren å
j_b Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Forstår godt at du ikke legger ut all info her Johnny. Det er også meget fornuftig. Men jeg sliter med å forstå enkelte av setningene du skriver, og får derfor også problemer med å forstå noe av det du mener. ehm, jeg vet. har selv lest innlegget mitt om igjen, ser at det mangler noen ord på noen av setningne, og noen setninger er jo sett opp feil. er ikke helt god i norsk ser du. slutta på skolen altfor tidlig
E30Frelst Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Vi har hatt GOD lesing hittil i tråden har vi ikke? Det kan du trygt si! Artig og delta, og flott at bilen er tilbake! Gratulerer enda en gang Johnny Takk for den mann! du har en stooor del av æren å Hehe, det er ingeting og takke for ! Skulle bare mangle! Ville ikke se den bilen der på forsiden av VG som et totalvrak ! Vil faen ikke ha høyere forsikring på BMW'n!
Kentan-racing.com Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Men ses vi på skogen til helga da Johnny? Du vil vel ned og lufte litt av lekene dine?
j_b Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Men ses vi på skogen til helga da Johnny? Du vil vel ned og lufte litt av lekene dine? jeg har så innmari lyst, men har akkurat fått åpnet restaurant i lillestrøm, jobber 12-13 timer hverdag, så jeg har ikke muligheten! vurderer å selge m3'en pga lite tid til den også....
j_b Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Det viktigste er vel at du har fått bilen tilbake det er helt sant det
j_b Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Vi har hatt GOD lesing hittil i tråden har vi ikke? Det kan du trygt si! Artig og delta, og flott at bilen er tilbake! Gratulerer enda en gang Johnny Takk for den mann! du har en stooor del av æren å Hehe, det er ingeting og takke for ! Skulle bare mangle! Ville ikke se den bilen der på forsiden av VG som et totalvrak ! Vil faen ikke ha høyere forsikring på BMW'n! holde oss sammen så blir den lavere mindre tyveri og innbrudd på bmw er tingen for lavere forsikring sant?
j_b Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Men ses vi på skogen til helga da Johnny? Du vil vel ned og lufte litt av lekene dine? jeg blanda litt med bmw klubb sin treff jeg. hva skjer nå til helgen?
Gunnar Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 jeg blanda litt med bmw klubb sin treff jeg. hva skjer nå til helgen? Gatebil..
Omnislash Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Må jo helt klart uttrykke meg med at jeg skjønner at ikke alt kan skrives, bare mye som har vært "misvisende" og direkte forvirrende. Men det er kult at bilen dukket opp, og har etterhvert skjønt vinklingen på "kamerat". Så vi får håpe dette har ( på den tunge måten ) gitt en lekse om hvor mye man skal passe på sin vakre E46!
j_b Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 jeg blanda litt med bmw klubb sin treff jeg. hva skjer nå til helgen? Gatebil.. da tror jeg ikke jeg kommer. blir det noe bimmer treff? eller har det noen gang vært bimmer treff forresten?
j_b Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Må jo helt klart uttrykke meg med at jeg skjønner at ikke alt kan skrives, bare mye som har vært "misvisende" og direkte forvirrende.Men det er kult at bilen dukket opp, og har etterhvert skjønt vinklingen på "kamerat". Så vi får håpe dette har ( på den tunge måten ) gitt en lekse om hvor mye man skal passe på sin vakre E46! det kan du vedde på mann
olemt Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Jeg hørte på dette på politiradioen. Kom fram mye rart der. Litt krangling om bilen var original og slikt. Virket som om i alle fall en av politifolkene hadde veldig peiling. En dame på sentralen slo opp nummeret og sa det var en 320, men politimannen som hadde sett bilen sa den var original. Meget spesiell bil sa han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå