j_b Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Hva går den for da? Hvis du skal selge? vil legge ut på ca 635-640 vil jeg tro.. innbytte i bruks bil vil vurderes *host*men ikke m5 touring*host*
Z1 Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 blir det noe bimmer treff? eller har det noen gang vært bimmer treff forresten? Er vel på tide med et bimmers treff snart.
Bmwfanatic Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Si meg.. Ser dere bare like breit som skjermen deres er?Har selv sporet opp nøkkler på ville avveier der biler har vært stjelt.. Finnes ikke vanskeli.. Er bare og titte litt bredere en skjermen og ringe rundt litt til sentrale folk så finner dem ut det meste. Tipper de fleste har widescreen, ganske breie skjermer
Kentan-racing.com Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Si meg.. Ser dere bare like breit som skjermen deres er?Har selv sporet opp nøkkler på ville avveier der biler har vært stjelt.. Finnes ikke vanskeli.. Er bare og titte litt bredere en skjermen og ringe rundt litt til sentrale folk så finner dem ut det meste. Tipper de fleste har widescreen, ganske breie skjermer Hehe morsommen.. men tror du skjønte hva jeg mente..
Dr_S Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 En ting jeg reagerte litt på her, var at du var på jobben, men kunne ikke gå fra....hadde dette vært min M3 hadde jeg ikke dratt på jobb den dagen, for å si det sånn! Hadde vært ute for å lete! Men bra at den kom til rette da, virker jo som noen her har dratt en spøk litt vel langt?
Erebus Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 nah, jeg skjønner hva trådstarter ville frem til nå, han bare uttrykte seg litt rotete. Bilen ble stjålet, men finnes folk man kan ringe til som "finner" igjen slike ting, uten at jeg vil gå nærmere inn på det. Men gratis, det er det absolutt ikke...
jojr Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Etter som jeg har forstått, så jobber han som kokk, for å sette det litt på spissen så er det kun din egen dødsattest som gjelder som fraværs grunn på mange steder i denne bransjen, så akkurat at han ikke kom seg fra jobb den kjøper jeg faktisk i dette tilfelle.
Mr.Silver Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Skikkelig action tråd dette her Ikke sett den før nå faktisk Gratulerer så mye til Johnny som fikk tilbake bilen sin uten skader. Flott å se at vi her inne holder sammen å hjelper hverandre i slike situasjoner.
knut_olestad Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Ta deg fri helga 19-21 juni og ta med M3`n til Åndalsnes på vårt lille treff Er ikke så langt
Gunnar Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 da tror jeg ikke jeg kommer. blir det noe bimmer treff? eller har det noen gang vært bimmer treff forresten? Det har vært et par treff på Rudskogen ja, men det blir nok ikke noe i år dessverre. Hvis noen donerer meg en bil som egner seg på banen, så kanskje jeg velger å omprioritere tiden min..
viplash Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Så er VHF-basert (radio) å foretrekke framfor GPS? VHF må vel peiles inn noe som gjør at man ikke vil få en fult så detaljert posisjonering hvis bilen er i bevegelse. Det og peile VHF signaler som er i bevegelse er ingen problem. Jeg har gjort dette flere ganger i oppdrag med en av Redningsselskapets skøyter. Har man korrekt utstyr og slike ting, så er det ingen problem og spore det. Det kreves litt trening og kursing i bruk av utstyret, men helt klart veldig mulig og gjøre
j_b Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Ta deg fri helga 19-21 juni og ta med M3`n til Åndalsnes på vårt lille treff Er ikke så langt 429km og ca 6 timer og 21min i følge google, det er et stykke Knut
j_b Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 kjapp, ja. hvis jeg holder 215 kmt i snitt så er jeg der på 120min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå