nitrox111 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 solgt.. Hvor i landet befinner bilen seg nå? ;O ett skritt nærmere deg en i gvarv som handlet den Uffda ;P Må fortsatt se den deilige bilen cruise rundt omkring ;P Er ikke det fælt for deg og se godbilen rulle oppe og ned gata mens det gnistrer på fartshumplene? ;D Hva er din/dine neste planer ? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Uffda ;P Må fortsatt se den deilige bilen cruise rundt omkring ;P Er ikke det fælt for deg og se godbilen rulle oppe og ned gata mens det gnistrer på fartshumplene? ;D Hva er din/dine neste planer ? =D jaa.. skal bli hardt å se den igjenn til sommeren men men.. jeg tviler på at han kommer til å justere den såå lang ned som jeg hadde den men får håpe det hehe men jeg har kjøpt med noen 3-delte 9*20 & 10,5*20 jeg driver å pusser opp, som jeg mangler bil til så vi får se hva jeg ender opp med hvordan går det med syveren din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 men får håpe det hehe men jeg har kjøpt med noen 3-delte 9*20 & 10,5*20 jeg driver å pusser opp, som jeg mangler bil til så vi får se hva jeg ender opp med melder meg frivillig til og passe på dem inntil du finner en egnet bil jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 uff, er den solgt? Dette hadde vært bil til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Å fyyy for en bil! Strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 hehe takk for det er blitt veldig populært med skamsenka 7'er nå gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Ja... ikke selg med mindre du må! =P hehe eller med mindre du skal ha en grommere 7'er ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 denne er nok solgt for lenge siden angrer som en idiot! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 åååh .... du veit hva du må da.... kjøpe en til.. denne gangen med bensin motor og større, for mer go, hvis du er fan av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå