Super520 Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Hei, legger ut noen bilder av min gammle traver for morro skyld Fattern har hatt denne bilen siden den var ny i 1990, til jeg tok over den for noen månder tilbake. Det jeg har gjort hitttil: Bytte side blink Bytte hele baklyse settet Bytta ratt Det jeg skulle har gjort, men ikke har penger til :/ Skaffe meg noen ålreite felger sette in Angle eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Så ut som en pen og velholdt E34 det der Liker de baklysa der på e34 jeg det du kan gjøre er å lakkere bilen helt ned (frontfanger.kanaler og bakfanger)da ser bilen mye bedre ut :)og kansje få den litt nermere bakken Men i bunn å grunn en veldig pen BMW du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Med bakrutesenker, 40/60 senk, sotede lykter og kantfelger kan denne fort bli mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå