AMT RACING Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Har i dag gått til innkjøp av eit prosjekt. Motor er montert turbo sats frå XS PERFORMANCE. Motoren går ikkje fint i det heile, og er faktisk heilt uråd og kjøre. Noen som har kjenskap til desse turbo satsane frå XS? Og har ellers noen tips på M50 motor som skal turbo konveteres... Bilder kjem av prosjektet Moderatoredit (R Andersen): Jeg endret overskriften fra stor til liten skrift. Vennligst les reglene for forumet før du poster.
AMT RACING Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Ser også at noen brukar innsugskam på eksos sida.. Må det noko bearbeiding til, eller er den berre å sette på?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Halloen du, og gratulerer med overstått eg lyte nesten sta å beskue dinna bilen din en dag.. Og pøs på med oppdateringer her
Ullsokk Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Ser også at noen brukar innsugskam på eksos sida..Må det noko bearbeiding til, eller er den berre å sette på? Du må dreie godset som drevet sitter på.
AMT RACING Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Å hvor mykje kan trykk kan eg kjøre på med orginal bunn, men med 3mm topp pakkning
AMT RACING Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 xs power mener du vell?xs performance har bare kompressor mener jeg.om det er xs power ville eg ha styrt unna...du får turbo havari ganske fort.innsugs kam er bare og sette nedi uten noe mods..fungerer fint helt opp til ca 700hk..... Tykte det stod performance, men skal sjekke litt mer i kveld
AMT RACING Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Du har rett Kim. Det er XS POWER som står på kitet
AMT RACING Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Har no fått sett litt lett over bilen, og det er sprekker i ex.manifold og masse lause vakumslanger... Og ikkje minst masse elektrisk som må fikses..... Er på jakt etter M50B28 veiv?? Noen som har?
G-RACING Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Grattis med nytt prosjekt!! Vi får sanke litt inspirasjon til heljå!
AMT RACING Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Ja lyte nok det... Når er du klar til å reise på fredag
AMT RACING Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Har i kveld hatt lit tid i verkstede å sett på bilen... Skiftet 2 coiler, plugger, radiator og vifte. Bilen starter og går som ei klokke. Kobler ut når turbo begynner å lade trykk, men reknar med at dette er fordi Megasquirt står i start modus og ikkje har vert mappa enda... Skal prøve meg litt i morgon på mapping i håp om at eg skal få dette til... Er det noen som har erfaring med MS her på forumet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå