AMT RACING Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Som dere ser er det noe arbeid før det er strøkent i motorrom.... Vet det er ein del E36 iler som har problem med hulopphenget bak, der det er noen svakeheter... Noen som kan forklare meg kva det er eg må forsterke der bak???
E36Cab1 Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Du legger inn forsterkningsplater ved traversens innfestninger. Får plater løst hos Bmw.
AMT RACING Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Det går bra, fått turbo og rustfrie ventiler.. Venter på råder og stempel. Skal bremses før jul
AMT RACING Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Legger inn eit bilde av turboen TURBONETICS GTK 850..
AMT RACING Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Utfordringa blir å lage eit skikkeleg grenrør for topp montert turbo... Trangt om plassen på desse bilane
E36Cab1 Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Utfordringa blir å lage eit skikkeleg grenrør for topp montert turbo...Trangt om plassen på desse bilane Anse deg som heldig,eg må lage 2!
G-RACING Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Det går bra, fått turbo og rustfrie ventiler..Venter på råder og stempel. Skal bremses før jul Skal sei, det blir bra! Steike, det der såg fett ut! Får ikkje du tak i grenrør som er ferdig produsert til overliggande turbo?
AMT RACING Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Får tak i grenrør for toppmontert, men dei synst eg ikkje er fine nok... Og så har eg hørt at dei ikkje er optimale nok, visst ein skal hente ut mykje HK..
AMT RACING Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 Turbonetics GTK 850 selges. Da eg må finne meg ein turbo som ikkje har så stort compressorhus. Skulle hatt ein comp turbo eller noko i den stil, da desse har noe mindre compressorhus Gi bud folkens
Kimmit Racing Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Turbonetics GTK 850 selges.Da eg må finne meg ein turbo som ikkje har så stort compressorhus. Skulle hatt ein comp turbo eller noko i den stil, da desse har noe mindre compressorhus Gi bud folkens nei nei..du skal ha prcision Morten kan anbefalle en Sc6768(kan ta en tur og sjå på min en dag..den klarer ca 780++whp vi har og ferdige grenrør for toppmontert..samme som Ruud racing kjører med
AMT RACING Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 Dette må eg sjå på kim. Tar det neste gang du er i Førde..
AMT RACING Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Har vert forferdeleg dårleg med oppdatering her, men skal ta meg sammen no. Har skjedd ein god del med bilen. Montert komplett M3 3.0 l understell bak og 3,2 foran. Tatt det som er av rust og lagt på ny understellls masse under.(bilde kommer) Gått til innkjøp av K-SPORT 356 bremser foran. Masse GS-PERFORMANCE foringer Delerin foringer bakstilling GS-PERFORMANCE camper justering bak. Osv.
AMT RACING Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Har fått litt god saker frå PPF og Summit Racing
AMT RACING Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 K-SPORT iverted coilover er innkjøpt, Autronic SM4, Spaco Evo stoler, 1680 ccm bosch dyser. Og masse som er glømt å liste opp heilt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå