ZhilleN Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Noen som vet åssen jeg for ut speedo på e36? Må jeg ut med hele dashen?? Takker for svar!
jensemann23 Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 nei da, løsne to skruer oppunder kanten i instrumentet, ta av rattet, og dra det rett ut. Er ikke sikker på om du må ta av rattet, men det lønner seg.
Robkill Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Du vipper av emblemet så er det vel en 19mm mutter under der! Hjulkryss fungerer veldig bra Pass på at rattet er rett så du klarer å sentrere det riktig igjen når det skal på.
vegarde Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Trenger ikke å ta av rattet i e36 for å få speedometeret ut, går helt greit.
Brian Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Som nevnt må ikke rattet nødvendigvis ut. Men regn med litt lirking og fikling så skal det akkurat gå ut med et nødskrik. Var null problem da jeg var ut med mitt instrumentpanel iallefall.
ZhilleN Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Jepp, prøvde og få det ut før jeg tok av rattet, bare for og sjekke om det gikk, og ja, det gikk med litt lirking Så da er det ENDELIGE speedometeret på plass, takker for masse gode tips folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå