Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hva vil dere si er en grei pris for å reparere disse skadene? Hjulbuen blir nok banket ut, panseren må sparkles og hellakkeres, a-stolpen blir lakkert på nytt vel og "b-stolpen" skiftes.

P1011374.jpg

P1011375.jpg

P1011376.jpg

P1011308.jpg

P1011309.jpg

P1011311.jpg

P1011313.jpg

P1011312copy.jpg

Har fått pris fra flere verksteder, men tenkte bare å få et innspill herfra om det virker som gode priser :)

God helg! 8)

Posted

da jeg skulle lakke skjerm, panser og halve døra, fikk jeg en "kvantumsrabatt" på 10500 kroner... siden du da har litt mer, vil jeg tippe på rundt 15 kanskje...

Posted

Jeg har vært innom 3 verksteder som brukte forsikringsselskapets "sider"/program for å regne ut hva prisen ble og alle de havnet på rundt 15.000.

Det ene verkstedet jeg var innom ga meg bare en pris helt utifra det han mente det kom til å koste. Den prisen var 10700,-

Så dro jeg innom et annet og der var prisen 8000,- + mva = 10.000 altså. Får det vel for 8000 tror jeg. Det er vel en veldig god pris?

Posted

Om prisen er god kommer ann på resultatet. Hvis du fikk et godt inntrykk av de du prata med og de virka seriøse så er det godt mulig det er en god pris...

Posted

Jeg har sagt de ikke får et rødt øre før skadene er usynlige og bilen som ny. Dessuten er han ene som jobber der fetteren til en voksen bekjent av meg, så han må utføre en meget god jobb uansett :)

Tror jeg skal slite med å få det noe billigere.