ojstejn Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Når det gjelder problemet ditt ojstejn, så skjedde nøyaktig det samme med bilen min og det viste seg å være en coil som var synderen. Verdt å sjekke hvis ny lmm hjelper fint lite. Ok. Hvordan går jeg fram for å finne ut av det?
Jan Tore Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Hadde samme problemet på min bil. Fant en sprukket slange inn på tomgangsregulatoren. Tiden vil vise om det var problemet dog.
Jan Tore Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Hadde samme problemet på min bil. Fant en sprukket slange inn på tomgangsregulatoren. Tiden vil vise om det var problemet dog. Siden jeg fant det ut når jeg skifta toppakning, og jeg har ikke fått starta bilene enda.
dr.felix Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 ta ut tomgangsregulator å gi den en vask innvendig. denne står under insuget. skal kunne klre å få den ut uten å av insuget. link til en e36, men den ser slik ut, og ligger på samme plass. http://www.bimmermania.com/viewtopic.php?t=180
2fast4u Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Når det gjelder problemet ditt ojstejn, så skjedde nøyaktig det samme med bilen min og det viste seg å være en coil som var synderen. Verdt å sjekke hvis ny lmm hjelper fint lite. du sier det var en coil.. men om bilen ikke har antydning til fusk under kjøring..kan det da være coil? bare lurer.. virker nesten bra under kjøring.. kommer i et kryss eller på tomgang så dør den litt.. rister å skjelver hele bilen på tomgang værtfall.. høres ut som den ikke går heelt på alle..men under kjøring går den på alle..det som er så rart
ojstejn Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 du sier det var en coil.. men om bilen ikke har antydning til fusk under kjøring..kan det da være coil? bare lurer.. virker nesten bra under kjøring.. kommer i et kryss eller på tomgang så dør den litt.. rister å skjelver hele bilen på tomgang værtfall.. høres ut som den ikke går heelt på alle..men under kjøring går den på alle..det som er så rart Syns jeg og er rart. Skal ta ut tomgangsmotoren når jeg kommer hjem og rense den. Skal også se etter om hotwire'n i lmm'n gløder når jeg slår motoren av også. Funker ikke dette, så sjekker jeg coil og venter på ny lmm.
tomasb Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Hmm....noen oppdatering her?..sliter med samme problemet, og er ikkje så lysten på å bytte dyre deler, uten å vite om det hjelper. Tankene mine går rundt tomgangsmotor, lmm og lamda.....
ojstejn Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Hmm....noen oppdatering her?..sliter med samme problemet, og er ikkje så lysten på å bytte dyre deler, uten å vite om det hjelper.Tankene mine går rundt tomgangsmotor, lmm og lamda..... Du kan jo alltid prøve å rense tomgangsmotoren som er beskrevet i linken i denne tråden. Ellers så sliter jeg meg feil bensin/luft blanding og venter enda på lmm'n min!
Hawkon88 Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 jeg hadde en løs ledning fra bremsekraftforsterkeren? mekanikeren min sa det var vacuum på den hvertfall. han satt en skrue i den, og bilen ble fin igjen på tomgang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå