Rogeren Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Skrevet Juni 29, 2009 bump! Minstepris på interiør er 6000,- eksos er vekk lydpakken er vekke elektrisk rattakseljustering er mest sannsynlig vekke bakaksel er vekk cruisekontroll er vekk motor og gir er vekk Resten er her ennå!
høka cruising Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Hei, hvor mye skal du ha for komplett utvendig shadowline lister rundt ruter?
Morty999 Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 hva skal du ha for den sølvfarga kjøleren som lå i motorommet på det første bildet? edit: så nå att dette var en litt gammel tråd, om du ikke ha rdenne ennå ?
Gladsild Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Tror du man får interiøret til å passe i en E36 touring?
Rogeren Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Hei, hvor mye skal du ha for komplett utvendig shadowline lister rundt ruter? gi bud... vet ikke hvordan man demonterer, men det kan man finne ut...! hva skal du ha for den sølvfarga kjøleren som lå i motorommet på det første bildet? Gi bud... Automatoljekjøleren du tenker på? Tror du man får interiøret til å passe i en E36 touring? Du er velkommen til å prøve, men blir imponert om du får det til...! Jeg vil i hvert fall si nei! Trenger forskjermer... Pris?? Jeg trenger og det... i bra stand... Disse er rimelig rustne i nedekant mot kanalene... Bare å si fra hvis det fortsatt er intr. Har forøvrig alt dette ennå, har vært på ferie, så om noen mangler svar en eller annen plass, er det bare å skrike ut!!
korsnes Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Hei:) Hvor mye skal du ha for hundegitter og rollo til bagasjerommet ?
Rogeren Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 kjøre komp, har du den enda eller? Jepp... 500,- Hei:) Hvor mye skal du ha for hundegitter og rollo til bagasjerommet ? Tja... må se om det er hundegittere, det har jeg ikke sjekket.... Rolloen er der, men noe slapp fjær, så det ruller ikke helt inn igjen. Kan se om det går å stramme opp fjæren, men om det ikke går, fortsatt interresert? Ruller ike lenger inn enn dette....
Rogeren Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Ser hundegitterne er der, ønsker en tusing for dem... Samme som jeg betalte da jeg kjøpte til den andre skuten min, for et halvt år siden.... edit: Eller bud...
S. Gunstad Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Hvor mye for A/C Radiator hvis den er tett? EDIT: Og tilhørende vifte.
Rogeren Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 Hvor mye for A/C Radiator hvis den er tett?EDIT: Og tilhørende vifte. Viften er ikke helt sprek, skal se om det er gass på systemet, om ikke sliter jeg litt med å kunne si 100% sikkert at radiatoren er tett... 300 kroner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå