Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bmw 320i 94 mod e-36. Det står en m50b20 motor i bilen. Problemet er att jeg har lekkasje på alle sylindrene, samt en rådebank på tomgang.

Ønsker nå å høre om det er noen som har en 320i, eller helst en 325i motor til salgs, til en fornuftig pris.

Ta kontakt på mskaftnes@yahoo.no sms 90777231

Skrevet

har en 2.0 som står i bil i dag. kan startes og kjøres. 92 modell,altså non-vanos. meget stille og pen gange på motor,men du vil vell helst ha m. vanos. holder til i bergen

Skrevet
Venter litt jeg, å ser om det kanskje dukker opp en 325i motor :)

Takk for tilbudet uansjett :)

får kanskje inn en m50b25 på fredag. kan gi deg en tilbakemelding da.

Skrevet
Venter litt jeg, å ser om det kanskje dukker opp en 325i motor :)

Takk for tilbudet uansjett :)

får kanskje inn en m50b25 på fredag. kan gi deg en tilbakemelding da.

hørtes bra ut :)

Skrevet
har en m50b25 ståendes med ned komprimerte stempler ståendes, selges for 6000, original stemplene følger med

ned komprimerte stempler?? er ikke mekaniker akkurat, men ønsker meg en bra motor.

Skrevet
har en m50b25 ståendes med ned komprimerte stempler ståendes, selges for 6000, original stemplene følger med

ned komprimerte stempler?? er ikke mekaniker akkurat, men ønsker meg en bra motor.

med dett mener han at det er for å bygge evt turbo på....fikk ikke noe avklaring ang motor i dag,så da vet jeg ikke før neste fredag...

Skrevet

super motor det,men vær obs om topp-pakning har vært røket eller om den er det....pga hel alu blokk har disse tendenser til å ryke i gjengene ved demontering og montering( altså topplokks boltene) prisantydning og km stand da?

Skrevet

Hei du.

Jeg solgte en 328i delebil til en som heter Ken ikke langt fra der du bor, i nærheten av Trondheim. Hans mobil er 95 84 97 23.

Han skulle bygge om sin 320 om til 328. Og kanskje han har 320 motoren liggende?Tror at han har Vanos motor.

Jeg har en 1996 528 motor til salgs for 9.000 kr + frakt.(Ca 2.000 kr med min rabatt med TollpostGlobe)). Da leveres den uten starter,ledningsnett, dynamo,servopumpe,coiler. Alle disse delene har du fra din defekte motor. Så kan en programmere ny chip i hjernen din. Kjenner chipspesialist i Tyskland. Slipper EWS problemer. På med stort M50 innsug, og du har 220-230 hk i motoren til en rimelig pris.

Men dette blir jo dyrere enn du hadde tenkt deg sikkert. Men mye kraftigere motor får du.

En grei kar i Melhus har en slik motor, og jeg skaffet ham nettopp optimalisert hjerne. Du kan sikkert ta turen til ham for å sitte på og kjenne hvor sprek bilen er. Kan formidle kontakt hvis det er interessant for deg.

Eirik. 92 22 65 44 .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...