Gå til innhold

Solgt: E60 '06 M5 Hartge

andreastrones
 Share

Anbefalte innlegg

Kunne ikke vært mer enig skillbill. Har du erfaring med Individual-anlegget? Selv syns jeg Logic7 er aldeles utmerket, men det kunne selvsagt vært litt kraftigere bass

Nei, jeg har dessverre ikke fått rotet meg opp til Bilia Fredrikstad og hørt på det nye anlegget :(

Hadde som trådstarter sier vært artig og fått testet begge anleggene i identiske biler, for virkelig å få sjekket hvordan det nye er kontra det gamle. En jeg snakket med, som har hørt det nye, mente det ikke var verdt de ekstra kronene kontra Logic 7 :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig skillbill. Har du erfaring med Individual-anlegget? Selv syns jeg Logic7 er aldeles utmerket, men det kunne selvsagt vært litt kraftigere bass

Nei, jeg har dessverre ikke fått rotet meg opp til Bilia Fredrikstad og hørt på det nye anlegget :(

Hadde som trådstarter sier vært artig og fått testet begge anleggene i identiske biler, for virkelig å få sjekket hvordan det nye er kontra det gamle. En jeg snakket med, som har hørt det nye, mente det ikke var verdt de ekstra kronene kontra Logic 7 :shock:

Jeg har fått testet Individual High-End Audi Sound System nå både i 3, 5, og 6-serien. Og skal jeg være helt ærlig, så syntes ikke jeg heller det er verdt de ekstra kronene. Eller, for å si det slik; Det er gøy å ha noe ikke "alle andre har", derav ett annet design på høytelarene. Men, jeg hadde ikke gått bort fra en bil, dersom den "kun" hadde HiFi Professional Pro Logic 7...! For det er lite hørbare forskjeller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gikk bilen? Går en Hartge X5 i Kr.Sund, men husker ikke hva slags motor, mulig det var bensin åttar i den..

M5 Hartge'en blir overlevert ny eier til neste helg. Den vil da bli gående i Oslo-området.. Og av alle ting, ny eier går i tankene om å ettermontere kompressor...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til denne står i onkels oppkjørsel til neste uke! Hørt at han skal montere kompressor som gir den litt over 700 hk på bakhjula! Dette blir vilt :D Må nok få han med meg på autobahn og noen BMW treff i sommer! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi om ParamedicX5 som ny eier på denne eller? :)

Gjør nok ikke det.. Men skal nok prøve å få han inn på dette forumet! Skulle vel bare mangle nå som han snart er eier av en av den grommeste M5'en i Norge! :D

EDIT: X5'en hans (Hartge versjon det også) står forresten bak bilen min på bildene i tråden min:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-> Rannem:

Det er bare til å glede seg! Har just hentet denne bilen nå, og inntrykket den gir er helt rått! Lydbildet, den komplette Hartgepakken, ja, det er rett og slett en Drømmebil! :)

Dermed ser jeg frem til å møte både deg og ham på BMW-treff fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...