oddk Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 jeg lufter salget av en e30 318is. det er noen skjønnhets feil på bilen ellers er den en 1990modell. svart taktrekk, og mtech stoler. ikke noe slitasje eller hull i dette. Den er godkjent i 1år til. Den er senket 30-30 som er godkjent i vognkorte. Motoren er gått 193tusen mener jeg å huske. har papirer på dette, men det står på tysk. har ikke gjort noen ting med bilen. jeg kjøpte bilen får ca 1mnd siden, og har bare stått siden jeg kjøpte den. og idag tok jeg den ut får å vaske den litt. Lurer bare litt på hva denne kan være verd, vurdere å selge den. send meg gjerne en pm, da jeg ikke ofte er inne her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 EU-OK? Kmstand? Senka? Registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Han svarer på tre av fire spørsmål i teksten da, 316 Men det siste lurer jeg fælt på, også Og hvor på Sørlandet den står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Har snakket med han på PM. Skiltene er på BT, og kan hentes. Han leverte skiltene da han kjøpte den, og skulle vente til etter 1 juni pgahalv årsavgift osv, han ble selv 18 for bare 1 mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Vet du hvor på Sørlandet den står hen, da? Ikke det at det er veldig, veldig viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Kan jo sies at dette var et meget fint eksemplar Interiøret virker jo relativt strøkent også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 hmm,selge gamlebilen allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Sendt PM til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddk Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 m-alpin hmm,selge gamlebilen allerede? Nei, jeg vet ikke om jeg skal selge, la den hvertfall ut så får vi se:) har litt penge mangel får tiden, så om prisen er god så selges den, men får øyeblikket står den trykt og fint hjemme hos meg inntil videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Prisant på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 M-alpin har den på autodb til 25 ser jeg, bør vell ligge der nå å vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg