Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17553359

Følgene feil i følge selger:

"ABS føler bak og en foring dette koster nok ikke mer en maks 1000/1500 + evt jobb

Så lyser airbag lampen men det er en typisk barnefeil hos bmw e46 det har jeg fikset før det koster rundt 1000,-

Så må jeg ha 2 nye fram dekk det får du vel for rundt 2000,-

Så har jeg en ulyd forran i venstre oppheng , dette vil jeg ikke anslå noe pris på men en kamerat som har sett på det mener 3000 / 4000 ,-

Så er jo bilen 10år gamel da og den er jo svart så noen riper er det men dette kan jeg fikse for en veldig grei pris"

Tenker å bytte fra e39 523 iat med 215000 på telleren!

Kom med synspunkter! :)

Skrevet

Har samme lyset på min e39. I følge en annen tråd, så vil airbagen løse ut uansett om det sitter folk der eller ikke i en evt. kollisjon. Det er det eneste som er negativt med å ha det lyset på. Kan være matten, eller en kontaktfeil.

Tenker mer på synspukter i forhold til kjørelengde osv...

Skrevet

Så lenge airbag lyset slutter å lyse etter man har startet bilen vil den løse seg ut ved smell. Når den lyser kommer den ikke ut.

Det lyser på min e36, men slår seg av etter 1 min, først da når lyser er slått av vil airbagen ha mulighet til å komme ut. Snakket med mekanikere på bmw.

Skrevet

Hadde ikke betalt 130K med alle de feila.

Bilen er pen, men tydelig en ungdomsbil med tanke på plassering av skiltet osv.

Bra kjøp hvis du får den til 110-120K.

Skrevet

Personlig blir jeg alltid skeptisk til salgfolk som snakker om "kamerat har sett på det" og "det kan jeg fikse for en grei pris".

Forøvrig, selv om airbaglyset lyser er det ikke garantert at airbagen ikke løser ut ved kollisjon.

I min gamle coupé lyste lampa etter at forrige eier byttet ratt, men airbagen løste ut når totalvraket den.

Men det er selvsagt ikke noe man ikke gjør noe med.

• 1 month later...
Skrevet

Det var jeg som kjøpte bilen dær.. Har ordnet opp meste av feilene nå.. Men betalte mindre en 110.000,- for bila..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...