Mons1 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Hei! Har en 2002mod BMW 320dA Touring med M-pakke 2. Regner med at den er orginalt senket. Bilen er nå gått 163000km og jeg bare regner med at demperne er reduserte. Ser at det er flere versioner av dempere, så jeg lurer på hvilken jeg bør velge. Noen som vet om BMW orginal er billigere enn f.eks GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Har en 2002mod BMW 320dA Touring med M-pakke 2. Regner med at den er orginalt senket? Det stemmer. Bilen er nå gått 163000km og jeg bare regner med at demperne er reduserte? Det stemmer nok også. Ser at det er flere versioner av dempere, så jeg lurer på hvilken jeg bør velge. Noen som vet om BMW orginal er billigere enn f.eks GS? Originale front dempere fra BMW eller GS koster ca. 3000 kroner stk. til din bil. Jeg ville godt for Gule Bilstein Sprint dempere til din bil, der skal det være mulig å få alle 4 dempere for 6/7000 kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå