Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt får jeg ikke rullet ned vinduet foran på førersiden. Når døren er lukket stopper vinduet etter 5-10 cm. :? Har jeg derimot døren åpen, får jeg rulla vinduet helt ned, men ikke lukket døren! :P Noen som vet hva det kan være for noe. Kan nevne at problemet kom etter at den lille gummipakningen/listen som sitter ved stangen som går inn og ut av døra når den lukkes(hvis noen skjønte det) løsna. Har dette noe å si?

Setter pris på alle svar :)

Skrevet

Skjønte veldig lite av forklaringen. Men at en av føringsskinnene gir deg problemer er nå noe som ligger meg mest hjertet nær. Ta av dørtrekket og inspiser tilstand med dør lukket og åpen. Da ser du nok raskt hva problemet er.

Skrevet

Da sier jeg til trådstarter; Stemmer det S.Arnesen sier, så ta bildet! Hørtes meget interessant ut. Alltid klar for å se noe nytt : )

Skrevet

Nå hadde jeg av dørdekselet, men ble ikke så mye klokere av det! :? Fant ut at dørstopperen har hoppet av festet sitt. Men skal dette ha noe å si for vinduet?

Selve dørstopper festet kommer man jo ikke til? Det sitter jo inne i selve døren. Og det er vel ikke mulig å "dele" døren, det er vel ett stykke?

Så ikke bare får jeg ikke ned vinduet, nå er det en helvettes ulyd når jeg åpner og lukker døren! :(

Skrevet
Nå hadde jeg av dørdekselet, men ble ikke så mye klokere av det! :? Fant ut at dørstopperen har hoppet av festet sitt. Men skal dette ha noe å si for vinduet?

På min gamle e34 fikk jeg samme problemet. Fikk ikke ned vinduet mer enn nesten halveis når døra var lukket, men når døren sto oppe så gikk det bra. Det som hadde skjedd på min var at dørstopperen hadde hoppet av festet, slik at den havnet imellom/la presspå skinna på en måte når døren var igjen. Jeg prøvde å sveive ned vinduet med stor makt når døren var lukket, og dermed bøyde jeg tuppen av dørstopperen. Var litt av en jobb å rette ut igjen :?

Selve dørstopper festet kommer man jo ikke til? Det sitter jo inne i selve døren. Og det er vel ikke mulig å "dele" døren, det er vel ett stykke?

Så ikke bare får jeg ikke ned vinduet, nå er det en helvettes ulyd når jeg åpner og lukker døren! :(

Skal gå ann å komme til det festet :)

Ta av trekket på høyreside også, så kan du sammenligne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...