MGR Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 har montert justerbart understell på e36'n. med e46 cab/m3 tårnlager, etter ca 100 meter startet det å komme rare lyder ifra bak på bilen, som bare vart værre, trudde først at det var at felgen tok borti hjulbua siden den er så lav, men så det ikke i speilet. men reiv ut det baki bagasjen, og så at gummien på tårnlageret var borte, og satt fast på dempern. skjedd på begge sider. men tårnlageran er helt nye! første turen med de. hvorfor har det skjedd? er jo montert riktig:S trudde de skulle tåle skikkelig mye jeg.
Ullsokk Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Bilder ? Du må ha montert feil ? Skal tåle mer enn det.
MGR Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 er bare at gummien har løsna ifra metallet:s men ser på bilder på gs. skal det være ei skive over? altså mellom lageret og muttern som sitter på demper stempelet liksom? ser sånn ut:S skal presse på lageret og dreie meg noen skiver i morgen jeg trur jeg:)
Superbeetle Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 hehe...ja, skal være en skive mellom mutteren og topplageret...
MGR Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 ikke noe rart de ploppa ut da:P noen som har bilder av skiva på tårnlager? så jeg kan fikse ca mål:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå