lars78 Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 266000 km 95 % komplett bil selges i deler/hel Flere bilder kan sendes på mail.... Lyseblå metallic 4 Stk felger med piggfrie vinterdekk(trenger nye ventiler og en "polering" Bra dører og bagasjelokk med lite/ingen rust. Liten skade på panser. Toppen ble overhalt for 2-3 år siden, nesten ikke brukt etter det. (planslipt, toppakning, regreim,vannpumpe ble byttet) Starter lett og går men "vugger" på tomgang. Tight girkasse. Selger unna billig så det er bare og spørre hvis dere trenger noe..... Kan sende hvis mottaker betaler frakt. (Helst ikke store ting).....' Kom med bud/skambud...
opeth84 Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 hei! har du bakrutesenker,bakspoiler,treinteriør,felger,klare lykter?
lars78 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 hei!har du bakrutesenker,bakspoiler,treinteriør,felger,klare lykter? Du har pm
lars78 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Har du en blå førerstol i stoff? Ja det har jeg, men det det er litt slitt...
kje Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Har du en blå førerstol i stoff? Ja det har jeg, men det det er litt slitt... Okay. Prøver å finne et i god stand siden mitt er rimelig slitt det også... Sender pm til "beianmotorsport"=)
Ripper87 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 har du eksosen? trenger fremre del med katalysator pris?
Ripper87 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 har du eksosen? trenger fremre del med katalysator pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå