MonsterE46 Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 sliter med at ene kjørelyset på bilen min forsvinner og jeg får feil opp i dashbordet, men visst jeg går fram og beveger litt på kablene osv så kommer det tilbake. tyder på dårlig kontakt.. Er det mulig for meg å ta av de ledningene og liksom koble de på igjen på nytt? Jeg vet ikke hvordan festene er og det er mulig å få de på igjen då? På forhånd takk
Torbjørn E39 Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Prøv i første omgang å få renset med noe elektrospray i kontakten for å se om dette kunne hjupet noe
MonsterE46 Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 oki, ska prøve det:) men ska eg bare spraye der ledningene går inn eller ska eg spraye noen andre steder også? tenker på inni selve der man setter pæren, det e vel ikke lurt å spraye der?
MonsterE46 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 ingen som har hatt slikt problem før? Men visst den spray'en ikke skulle hjelpe. Er det mulig å få av ledningene på kontakten som er på lykten? og på igjen selvfølgelig?..hehe
MonsterE46 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Skrevet Mai 31, 2009 gir meg selv en bump eg:P hehe.. noen som vet om det e mulig å få av kablene og koble det på nytt.. uten å måtte lage noen nye kontakter osv? Visst det er mulig å få av kablene å få renset eller noe og koblet på igjen akkurat som de var? Håper det e noen som har noe peiling eller har gjort det før:P hehe..begynner å bli litt irritert på den lykten no..hehe
mY6 Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Spray på med elektronikkrens/kontaktspray. Spray overalt. Bare ikke la ledningene være strømførende. Rensen er så ren at den fordunster helt, så det er ikke noe å være redd for. Spray rikelig og rikk på alle ledninger og inni kontakter.
MonsterE46 Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 har sprayet alt, godt og skikkelig, men forsatt sliter jeg med at jeg ikke får noe lys. Merker når jeg går fram og vrir litt på ledningene så hender det at det kommer lys. Det tyder jo å brudd, men ingenting eg kan gjøre selv med det eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå