Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger et par hovedlykter til E36. Lykteglass er nylig byttet. Er også høydejusteringsmotor i disse. Feste til blinklys er knekt på ene siden (muligens høyre). Grøftlys selges også. Bilder kommer etterhvert ved etterspørsel. Jeg selger også andre deler til E36 Touring da jeg har en 318 TDS stående med defekt motor.

Bud ønskes!

wno15891vkg7os12vjiz_thumb.jpgf329vi3ouw3fezrm17cn_thumb.jpg9t35vo8zbnfwn1z2m6xd_thumb.jpg

is5o6ny6g13z6039z8t1_thumb.jpgrk0add4mf8a39g689pjg_thumb.jpgnfgugvl0ag7h3n3vffrg_thumb.jpg

wfamzbr9o7t74ld96o51_thumb.jpg

Skrevet

Selger hele bilen for 2500. Er noen deler som er demontert sånn som sikkerhetsbelter og sånt. Må hentes isåfall

@ Scampi: Er noe rust i bakluka.. Skal ha ca. 400 for den..

Skrevet

Da har jeg oppdatert navnet på tråden. Bare å spørre etter deler fra bilen så skal jeg se om jeg har dem. Som sagt så selger jeg bilen helst samlet, men også i deler.

Skrevet

Hvilken tilstand er det på karosseridelene? Mye rust? Farge på bilen? Kan den være Montrealblau metallic? Norsk bil? Kunne kanskje ha trengt hele bilen.

Er ute hele dagen i dag, men kan du skrive en sms, så ringer jeg deg opp etterpå?

Hilsen Eirik. 92 22 65 44 .

Skrevet

Ser det er sotede blinklykter utfra bildene. Skal handle masse greier når feriepenger kommer om ca 10 dager, sjekker om de er solgt da. Hvis ikke så kommer jeg med et bud da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...