Stian_B Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Vinterlagringsplass for 1stk bil ønskes, nær drammensområdet helst...
Stramvaier Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Kan kanskje ordnes det i Nedre eiker om det er interresangt
Stian_B Posted May 26, 2009 Author Posted May 26, 2009 Ja må begynne tidlig, har handlet bil for et par uker siden og greit å ha sånt i orden før vinteren kommer... hehe Ang nedre eiker?? Nærmere spessifisert? kan være interesant. Er dette hos firma el priv person... Låve el garasje ? Kan være interesant det
Stramvaier Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Det blir eventuelt i Mjøndalen. Har et par ledige parkeringsplasser i en Pakeringskjeller der som kanskje skal leies ut til høsten. Trenger du en plass å ha bilen stående eller er det for å drive å jobbe på den?
StianA Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 kan muligens være behjelpelig jeg også, har en garage ståendes på hurum som står tom, der har du muligens mulighet for og jobbe litt osv, men den er trang. kommer egentlig på hvordan bil du har. kontakt meg på Pm for mere info.
Stian_B Posted May 28, 2009 Author Posted May 28, 2009 Det blir eventuelt i Mjøndalen. Har et par ledige parkeringsplasser i en Pakeringskjeller der som kanskje skal leies ut til høsten.Trenger du en plass å ha bilen stående eller er det for å drive å jobbe på den? Er i førsteomgang til lagring, muligens noe små pusling... Skal i militæret så blir ikke mye... Hvordan er muligheten for ca 1 år?? Dette er en trygg låst parkering? hvor mange har tilgang til denne og evt pris for lagring?
Stramvaier Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Da kontakt med meg pr telefon så kan vi ta en prat på det. Nr mitt er 92647476
Recommended Posts