popoval Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Er ikke lett å velge styling og farge veit jeg:) Det jeg gorde var å kobinere litt m-tech og Alpina. Var litt spent på hvordan det ville bli men jeg ble fornøyd selv hvertfall:) Lykke til:D
catek Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Nei men en av eierene har vertfall hobby mekka bilen forferdelig dårlig, men no skal bilen fikses opp skikkelig det har en av eierene på bilen min gjort også.. har lagt opp masse ledninger, og har tydeligvis ikke hatt koblingsskjema med seg når han har gjort det !! må liksom rette opp i all dritten, og det er veeeldig kjedelig ! Ja skjønne deg ! Det elektriske i min bil var berre å rive ut, ingenting som funket å ledninger somlåg overalt:|
catek Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 jeg hadde den litt hvertfal. og var mye greier i den bilen som ikke var orginalt. turbo målere og masse rart. jeg kjøpte den av en fyr i oslo. hadde mye planer for bilen jeg. men fikk aldrig tid til å gjøre neo. fikk kjøpt inn noe deler bare. speilene irriterte meg også. de organale fulgte med bilen da. men jeg fikk aldrig byttet de heller. og etter jeg kjøpte E38 gadd jeg ikke tenke mer på den bilen og solgte den istede.fargen er forresten tøff syns jeg. ser mer skrikende ut på bilder. i virkeligheten er den fin. ikke veldig ulik blå audi RS4 faktisk. litt mørkere bare. Ja speilene skal vekk og gla vinga forsvant før eg kjøpte den hvertfall. Ser ut til at eg forsette med dine planer
catek Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Her er noen nye bilder av bilen min, har berre bilder av motorrommet hittil, flere bilder kommer! Utenom dette så har eg ribbet han helt innvendig, heldigvis ikke så mye rust der, så er all styling kastet langt vekk, håper eg aldri ser den mer igjen Skal begynne å slipe ned hele bilen neste gang!
///christian Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Kjørt hardt eller? hehe, hva er planene framover da ?
catek Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Kjørt hardt eller? hehe, hva er planene framover da ? Hehe No har vi ribbet bagasjerommet og begynt på rustsveising, er fornøyd me at det er mindre rust enn forventet Driver forsatt å leter etter styling såe Planen er også å hive ut motoren og sette i en 2,5 l. Noen tips & råd angående det? Kommer mere bilder når eg får lagt inn fra mobilen
catek Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Nye bilder av bagasjerommet Og et bilde av pussingen
ZhilleN Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg synes denne er litt fet jeg da.. Veldig lik M3 stylinga, men uten bredding osv. Ikke mange som har dett kitet
Mikael-B Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Ja, hvorfor i all verden har du pussa ned helt til stålet ? Såpass mange lag med lakk altså ?
catek Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Ja, hvorfor i all verden har du pussa ned helt til stålet ? Såpass mange lag med lakk altså ? Ja å bilen såg ikke ut, så fant ut at det beste var å gjøre det slik .
catek Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Har denne LH skilter? Gamle til Jonte tror jeg. Kjøpte den uten skilt fra fredrikstad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå