Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg synes denne er litt fet jeg da.. :) Veldig lik M3 stylinga, men uten bredding osv. :) Ikke mange som har dett kitet ;)

208eas3.jpg

Så du det ikke?? :roll:

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg synes denne er litt fet jeg da.. :) Veldig lik M3 stylinga, men uten bredding osv. :) Ikke mange som har dett kitet ;)

208eas3.jpg

Så du det ikke?? :roll:

Joda, og takker for tipset ;) Bak og side skjørt har eg lyst på evo kit, men er fronten eg stussa på. Ka synes folket om mtech 1 da? Har en på hand eg kan få kjøpt når eg klare å bestemme meg. :)

Skrevet

mtec1 er finest på e30 kjører det selv.. men blir det ikke den stylinga må du jo ha den som var på bilen.. er mtec og rieger som er finest på e30 uansett hva folk mener.. seidel stylinga er bare søppel..

Skrevet
mtec1 er finest på e30 kjører det selv.. men blir det ikke den stylinga må du jo ha den som var på bilen.. er mtec og rieger som er finest på e30 uansett hva folk mener.. seidel stylinga er bare søppel..

1. M-tech II

2. M3

3. M-tech I

4. Reiger Infinity/GTS

• 11 months later...
  • 4 months later...
Skrevet

No har eg hatt meg en alt for lenge stopp pga eg ble mamma i mai 2010. Bilen er vell egentlig solgt slik den står men han har ikke henta den eller noe. Så vi får se, visst den blir ståendes så har eg noe å gjør på i vinter vertfall.. :P

• 6 months later...
Skrevet

Hei folkens! :)

No har det vert stilt en stund, mye har skjedd og dermed null tid til e30 min :( Men har tenkt å ta meg god tid å bygge opp en skikkelig rå e30 til slutt! Så no trenge eg litt hjelp til "handleliste". Dere ser på bildene at det er mye eg trenger! Har vell egentlig bare karroseriet og motoren. Så folkens gi dine tips å erfaringer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...