Gå til innhold

AC-vifta slutta å gå

Hitokiri
 Share

Anbefalte innlegg

What? Er det ikke bare en vifte?

Jeg sjekka at kaldluftkompressoren eller hva det er gikk. AC-en fungerer også ellers, bortsett fra at det ikke kommer luft, selvsagt.

Bytta denne hva det nå er, motstanden, i fjor en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror todleif mente vifta forann ac-radiatoren... Men du snakker vel om "kupevifta"

Det er vel et "vanlig" problem at klimapanelet tar kvelden i e39, så hvis formotstanden allerede er skifta ville jeg holdt en knapp på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt 100% sikker her, men jeg mener å ha lest om folk med symptomer som er like som hvis formotstanden er gåen. Altså vifta går av og på eller går ikke i det hele tatt. Og det har da vist seg at det er panelet...

Men som sagt, ikke 100% sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sjekka 50A sikringen som er under dashbordet bak hanskerommet?

bak hanskerommet er det 2 sikringer en på 40A og en 50A disse er ikke

lett å se, du må demontere hanskerommet.

dette vist du mente a-c vifta , det er den som er fremme i grillen på bilen

er det vifta i coupen du mener er det som nevnt flere ting som kan være galt.

vifta inni varmeapperatet kan være gåen, motstanden kan være ferdig forde om den ble byttet for en stund siden.

er det sjelda du hører når du trykker på knappene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å hijacke tråden din, men jeg har litt av det samme problemet bare stikk motsatt, kupèvifta slutter ikke å gå noen ganger selv om tenningen er av. Og av og til ruser den seg opp for ingen grunn og har problemer med å ha jevnt turtall. Ingen endring på styrken i panelet.

e39 98mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å hijacke tråden din, men jeg har litt av det samme problemet bare stikk motsatt, kupèvifta slutter ikke å gå noen ganger selv om tenningen er av. Og av og til ruser den seg opp for ingen grunn og har problemer med å ha jevnt turtall. Ingen endring på styrken i panelet.

e39 98mod.

Dette tyder mye imot viftesluttsteget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e39 98mod.

Dette tyder mye imot viftesluttsteget.

dvs? hadde en knapp på vifteregulatoren selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...