Gå til innhold

lurer på hva den er verdt . . . ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en e30 320 i 84 modell med 97 modell m3 maskin i, 3,2 som er gått ca 80 tusen... er

2 dørs

understell fra e30 m3 m 5x120

bilstein dempere nye

brock b1 8,5 x17 nye

nye toyo 215-40-217

ny lakkert overalt, inni og utenpå

ebc turbo groove med red stuff klosser foran nye

helt nye orginale bak

byttet alt til håndbrekket

2 stk momo stoler inni nye

4 punkts belte nye

momo ratt nytt

el vinduer

proff sota vinduer

nytt batteri bak

ny innredning i bagasjerom

stab stag foran og bak

2,5" eksos fra manifoil ut i en potte på hver side bak

motor og understell bygget inn av SS Performance i skien

eksos Svendsen eksos i skien

lakk flk bil sotra

hva kan dette være verdt..? :-o

Skrevet

Kom med bilder av den ferdiglakkert, litt vanskelig og gå ut ifra en bil, når vi ikke har fått sett åssen bilen er :) Men etter alt det du har lista opp, så tror jeg bilen har en ganske høy prisklasse, kan tippe ca. i mellom 90-150.000, men dette er ren tipping, må se bilder :) Husk da og få med bilder av understell, invendig, motor, karroserimessig, osv. Regner med at det ikke er skilter på denne? :P

Skrevet

Slike biler pleier å gå for alt fra 70` til over 100`. Veldig avhengig av tilstanden på bil, motor og understell. At den ikke er godkjent trekker ned.

Skrevet

ikke intr i å tjene penger på det nei, egentlig bare intr i å få det ut av mine hender før jeg tar livet av meg med det :) heheheh....

men 100 tusen..? what..? har jo sett mye ting i e30 som er DYRERE enn det . . . og ikke godkjent det heller . . .

• 2 weeks later...
Skrevet
får fortsatt ikke mer enn TOPPEN 35 lapper for det der.. er for gammel bil..

tror du burde ta deg en tur på www.finn.no osv å sjekke hva slike biler ligger på før du uttaler deg. e30 2dørs ligger forholdsvis høyt i verdi. å denne er definitivt verdt mye mer enn 35 000,- hvis den er så bra som eier sier.

• 2 weeks later...
Skrevet
får fortsatt ikke mer enn TOPPEN 35 lapper for det der.. er for gammel bil..

tror du burde ta deg en tur på www.finn.no osv å sjekke hva slike biler ligger på før du uttaler deg. e30 2dørs ligger forholdsvis høyt i verdi. å denne er definitivt verdt mye mer enn 35 000,- hvis den er så bra som eier sier.

godt noen vet hva de snakker om . . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...