JuB Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Hei, er det noen som har ettermontert hengerfeste på E46 sedan eller touring? Er det mye jobb? Burde jeg sette bort jobben til et verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Her var det dårlig med svar på deg... kanskje litt sent, men jeg prøver alikevel.. Jeg har montert hengerfeste på min forrige bil. Dette var egentlig ikke noe problem, annet enn at jeg skulle hatt med litt holdehjelp. Men det gikk fint. Det som tok tid var å legge ledningsnettet pent og riktig.. Noe ble koblet inn i baklykter, mens styringsstrømmen ble lagt til bryter og om jeg ikke husker feil, så var det no kobling inne i sikringsboksen også. Men som sagt, det gikk fint, men bør sette av litt tid om du ikke vil stresse med dette.. Jeg har tenkt til å gjøre det samme med bilen jeg har nå. Håper det hjalp deg noe.. mvh Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå