Ludvigzen Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 18' orginale M-sportfelger selges, meget fine felger. Er bare noen små skader på to av felgene. Vises nesten ikke. Dimensjon bak er : 255-35-18 Dimensjon forran : 225-40-18 Dekkene er meget bra! Pris er jeg ikke helt sikker på, men kom med bud! Tlf : 91199551 Mail : ludvigsen_espen@hotmail.com Eller send meg pm. Jobber i nordsjøen, så er ikke sikkert jeg har dekning på tlfen. Legg igjen en beskjed, så kontakter jeg deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Innpress er jo greit å ha med. En eller annen kommer snart å spørr. Så siden jeg har skrevet i en annen tråd om akkurat di samme hjula siterer jeg bare meg selv. De felgene heter Style 72 og innpresset er 47mm på 8" felgen. Hvis du har 8,5" bak er innpresset 50.Se LINK Noe konstruktivt må en da få lov til å gjøre, når en sitter på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Innpress er jo greit å ha med. En eller annen kommer snart å spørr. Så siden jeg har skrevet i en annen tråd om akkurat di samme hjula siterer jeg bare meg selv.De felgene heter Style 72 og innpresset er 47mm på 8" felgen. Hvis du har 8,5" bak er innpresset 50.Se LINK Noe konstruktivt må en da få lov til å gjøre, når en sitter på jobb Ja, det er igrunn det.. Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Har ingen anelse om hva prisen er på disse felgene, men er muligens intrisert hvis jeg får pris på pm, dersom disse passer e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 255 er vel litt drøyt på e36..? Sry for ot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 255 er vel litt drøyt på e36..? Sry for ot.. Så ikke det var 255. men har uansett ikke peiling på hva som passer og ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå