Gå til innhold

Selco 15 fots ungdomsbåt selges billig! 3000kr!


Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

Fin ungdomsbåt hvis man får gjort litt småtteri.

Er en 14-15 fots Selco båt (tror det er Selco ihvertfall), årsmodell 1975.

Fin liten båt med vindskjerm og 4 sitteplasser (mangler ene puta bak).

Det er bilseter med armlener foran, mens bak er det de originale setene. Den er blå, med treverk rundt ved motoren der + litt framover på siden, og har aluminium der motoren sitter. Er egentlig veldig fin, men lakken er dårlig + at nytt gulv i treverk bak må legges (ser rett på glassfiberbunnen sånn det er nå. Kan bare lakkes istedet for å legge treverk).

Det er ny wire til styringen + ny wire til gasshendelen/girspak (Suzuki gasshendel/girspak).

Den er uten motor, men kan selges med en 30HK 1985 Yamaha motor mot et tillegg på 10.000kr.

Ellers er prisen kun 3000kr for båten. Dette er billig!!

Står på Raufoss i Oppland.

Send PM eller ring/sms: 93099769

Kan ta bilder hvis folk ønsker det. Fant et bilde av en nesten lik båt, bare at min er blå med treverk og sånn bak:

47_1238816689.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke orginale bak seter i denne båten. de orginale setene går på langs. får man denne ogrinale og strøkene er det en pærle på vannet:D

På den jeg har er det sånne seter du vipper opp på siden. Mulig dette ikke er originalt. Kan bli en veldig fin båt bare man får gjort litt. Billig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fikk jeg lyst på! Du har ikke en gammel henger også, så den kan sendes med båt nordover?

Ja, men det er en ordentlig Gaupen tilhenger med flatt plan, så da må du nok gi 5000kr ekstra på prisen, hehe :) Er min far sin skjønner du. Men båten er veldig flat, så kan jo legge den på noen bildekk eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorden er det med motorer som passer? passer alt av båtmotor eller tro?

Tror det. Er jo lik innfestning på vaierne på alle motorer, er det ikke? Var i hvertfall en Yamaha motor som satt på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...