Gå til innhold

Kjøp av gps

Anbefalte innlegg

Jeg har TomTom Xl europa, å den anbefales på det sterkeste. Prøvde også Garmin 760 nuvi, å på en tur fra vestlandet til elverum med retur, så var jeg flere ganger nære på å kaste denne ut vinduet, den var utrolig kranglete, fant ikke raskeste vei, havnet inn på to mil grusveg, fordi om den var satt opp til ikke å velge grusveier (ja det hadde vært grusveg der i mangen år) dårlig oppdaterte kart, elendig lyd fra høyttaleren.

Så min anbefaling, TOMTOM XL (europa)

Du får den for ca 1700.- hos bilradiospesialisten (kansje billigere andre steder også)

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker en tomtom xl selv, er strålende fornøyd med den, men har ikke erfaring med noen andre enn en innebygd i en crv jeg kjørte rundt i for en tid tilbake(ikke så fornøyd med den innebygde, manglet veier som ble bygget for mange år siden) man oppdaterer tomtomen lett med pc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker en del gps i jobben, har prøvd en billig mio og en dyrere garmin. tungvinte i bruk synes jeg!

bruker bare en liten tomtom ONEv3. rask og enkel. mener du får den på komplett til 695,- nå!

Riktig nok bare skandinavia, så spørs jo hva du trenger da!

min tomtom starter opp med en bmw logo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tomtom ONE og fornøyd med den. Tar noen rare veivalg av og til, men det gjør alle GPSer :wink:

Ja! og det er fint å se litt andre veier innimellom selv om den noen ganger velger noen veldig lite traffikerte veier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

tomtom har de beste kartene på markedet- Mio har de dårligste kartene. Garmin har gode kart men noe dårligere en Tomtom.

men som regel må du kjøpe oppdatering på kartene. Sjekk ut hva dette koster. Kjøper du de dyreste modellen følger som regel gratis kartoppdatering i 1 år.

Det gjør det ikke med de rimeligste modellene uansett modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til polen i år og vurderer sterkt tomtom go730. Mest pga blåtann og fm sender. Noen som vet om man kan legge inn mp3 på den? og i tilfelle hvor stor lagringsplass den har???

den har vel plass til minnekort?, så skulle vel være plass til noen gb der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...