rme83 Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Va anbefales i ca 1500,- klassen? Har sedd litt på Mio og Tomtom Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Jeg har TomTom Xl europa, å den anbefales på det sterkeste. Prøvde også Garmin 760 nuvi, å på en tur fra vestlandet til elverum med retur, så var jeg flere ganger nære på å kaste denne ut vinduet, den var utrolig kranglete, fant ikke raskeste vei, havnet inn på to mil grusveg, fordi om den var satt opp til ikke å velge grusveier (ja det hadde vært grusveg der i mangen år) dårlig oppdaterte kart, elendig lyd fra høyttaleren. Så min anbefaling, TOMTOM XL (europa) Du får den for ca 1700.- hos bilradiospesialisten (kansje billigere andre steder også) http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opticus Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 bruker en tomtom xl selv, er strålende fornøyd med den, men har ikke erfaring med noen andre enn en innebygd i en crv jeg kjørte rundt i for en tid tilbake(ikke så fornøyd med den innebygde, manglet veier som ble bygget for mange år siden) man oppdaterer tomtomen lett med pc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 bruker en del gps i jobben, har prøvd en billig mio og en dyrere garmin. tungvinte i bruk synes jeg! bruker bare en liten tomtom ONEv3. rask og enkel. mener du får den på komplett til 695,- nå! Riktig nok bare skandinavia, så spørs jo hva du trenger da! min tomtom starter opp med en bmw logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rme83 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Tenkte litt på TomTom One XL Europa, New edition. 1495,- på komplett.no Det må vell være et godt kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Jeg kjøpte Mio Moov 580 for 1800,- for ett par uker siden. Stor fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 tomtom.. Ingen tvil. Meget fornøyd med min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Tenkte litt på TomTom One XL Europa, New edition. 1495,- på komplett.no Det må vell være et godt kjøp? KODE+KLAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Har en tomtom ONE og fornøyd med den. Tar noen rare veivalg av og til, men det gjør alle GPSer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opticus Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Har en tomtom ONE og fornøyd med den. Tar noen rare veivalg av og til, men det gjør alle GPSer Ja! og det er fint å se litt andre veier innimellom selv om den noen ganger velger noen veldig lite traffikerte veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Skal til polen i år og vurderer sterkt tomtom go730. Mest pga blåtann og fm sender. Noen som vet om man kan legge inn mp3 på den? og i tilfelle hvor stor lagringsplass den har??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasp Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 tomtom har de beste kartene på markedet- Mio har de dårligste kartene. Garmin har gode kart men noe dårligere en Tomtom. men som regel må du kjøpe oppdatering på kartene. Sjekk ut hva dette koster. Kjøper du de dyreste modellen følger som regel gratis kartoppdatering i 1 år. Det gjør det ikke med de rimeligste modellene uansett modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ramla en lefdal avis i postkassen min der de selger en tomtom 730 med 2års kartoppdateringer. for kr 1995,- må jo være ett bra kjøp Kan jo bruke den i stedet for dice??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Skal til polen i år og vurderer sterkt tomtom go730. Mest pga blåtann og fm sender. Noen som vet om man kan legge inn mp3 på den? og i tilfelle hvor stor lagringsplass den har??? den har vel plass til minnekort?, så skulle vel være plass til noen gb der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 fant ut at den tomtom 730 kun hadde vest europa innebygget. Så da blir det vel 930`n... Kart er jo veldig dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå