///Mysild Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Ikke jeg heller... Veiene i Bergen er vel ikke kjent for å være blant de beste i landet heller.. Har aldri noe problemer med å ta nedi eller komme meg fram jeg Dvs det kan ta nedi litt på rammevangene under, men det har ikke noe å si subber litt i X-bracen hos meg over humper, men ellers lite, verre med splitterne haha
///Mysild Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 E hadde ikkje orka og tenkt så mye når jeg kjører, men folk er forskjellige korrekt, mange folk tenker ikke når de kjører... der traff du spikeren på huet gitt muligens alle burde ha 5 cm bakkeklaring, da begynner nok folk å tenke litt i trafikken her lukter det epic BURN
///Mysild Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Fanken... Ble litt EID der ja hehe... jeg var fornøyd med den
hawkey Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 70/40 er nok greit nok det selv om veiene er dårlige, hvis man tenker litt når man kjører. men veiene her er ikke bare dårlige, en traktor vei i skogen er ofte bedre burde egentlig hatt tanks for å kjøre her! veiene her omkring har så dårlig standard at jeg må ned i første og nesten lirke meg frem noen steder med bare M-tec understellet. Helt sykt at jeg betaler 3000kr i året for å kjøre på sånne veier egentlig! men takker for svar;) blir vel en 40-50/30 senk eller noe på meg.
///Mysild Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 skal du senke 40 foran, må det beholde de fjærene du har bak... hvis ikke ligger den på ræva og det ser ikke bra ut... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå